کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بزرگمهرنژاد از ستاد کنگره شهدای استان رفت/ نصیرزاده آمد

25 فروردين 1394 ساعت 23:31


رئیس جدید ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید ستاد کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، مسئولان استانی، فرمانده هان و مسئولین معاونت ها در سالن شهید شوشتری سپاه فتح استان برگزار شد.
در ابتدای این برنامه «سرهنگ فتحعلی بزرگمهرنژاد» رئیس پیشین ستاد کنگره سرداران و شهدای استان از کسانی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کردند قدردانی کرد و  اظهار داشت: در سال ۱۳۸۲ ستاد کنگره استان تشکیل شد و در آن زمان هیچ‌گونه سند در خصوص شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در دست نداشتیم.



وی با بیان اینکه ۵۲ عنوان کتاب در خصوص شهدا به چاپ رسید گفت: ۲۰ عنوان کتاب دیگر از زندگی و وصیت شهدای استان آماده چاپ است.

 بزرگمهر نژاد تصریح‌کرد: از شروع بکار کنگره یکهزار و ۱۴۰ یادواره شهدا در استان با همکاری مسئولین و ادارات برگزار شد.

وی در پایان اظهارکرد: ما هرکار و قدمی که براداشتیم برای شهدا بود و خدا را شاکرم که دوران پاسداریم در خدمت کسانی بودم که جان خود را فدای انقلاب، وطن و رهبرشان کردند و از این سرزمین دفاع کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات سرهنگ بزرگمهرنژاد، بیان کرد: این جایگاه مقدس است و هر کس در این جایگاه توفیق خدمت داشته باشد از تقدس این جایگاه بهره مند خواهد شد.

سردار یدالله بوعلی در ادامه افزود: ما جز محدود استان‌هایی هستیم که نتوانستند یادوراه استانی و ملی برگزار کنیم و باید همه تلاش کنیم که در سال جاری شاهد یادواره استانی در سطح ملی باشیم.

در این آئین محمد نصیرزاده به عنوان رئیس جدید ستاد کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرهنگ فتحعلی بزرگمهر نژاد رئیس پیشین تجلیل شد.

گفتنی است که سرهنگ نصیرزاده فرماندهی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندهی بسیج شهرستان بویراحمد و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپاه فتح را در سوابق خود دارد.















 -----------------------
اسحاق باقرزاده
------------------------


کد مطلب: 99721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99721/بزرگمهرنژاد-ستاد-کنگره-شهدای-استان-رفت-نصیرزاده-آمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1