کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاریخ فصل نقل و انتقالات فوتبال استان اعلام شد

25 فروردين 1394 ساعت 0:49


http://www.footballkb.ir/images/13930528000969_photoa.jpg
آرش کنارکوهی

سید پرویز موسوی با بیان اینکه مسابقات فوتبال استان در فصل گذشته با بهترین کیفیت برگزار شد، اظهار کرد: بازیکنان، مربیان و داوران همکاری خوبی در برگزاری این مسابقات داشتند.

وی با تقدیر از هواداران فوتبال در این استان گفت: هواداران فهیمی در استان داریم که فوتبال را به‌ خوبی می‌فهمند و برای اعتلای این رشته ورزشی دغدغه خاطر دارند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکل فوتبال استان به کمبود زیرساخت‌های فیزیکی و نبود حامی مالی برمی‌گردد، تصریح کرد: اگر عزمی در میان مسئولان وجود داشته باشد و در سال‌جاری و سال‌های آینده ورزش را بیشتر مورد توجه قرار دهند باید به آینده ورزش و البته رشته پرطرفدار فوتبال در استان امیدوار بود.

موسوی به مسابقات فصل جدید فوتبال در استان اشاره کرد و گفت: امسال و در فصل ۹۴-۹۵ هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسابقات فوتبال را در رده‌های مختلف در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: اولین گام در این راستا فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول و لیگ برتر است که از تاریخ ۱۵ خرداد ۹۴ آغاز و تا ۵ تیرماه امسال ادامه دارد.

این مسئول افزود: شروع مسابقات سوپر لیگ فوتبال استان از ۳۰ تیر ماه امسال و بازی‌های دسته اول فوتبال از ۱۰ مرداد ماه خواهد بود.

موسوی گفت: لیگ برتر با ۱۰ تیم و لیگ دسته اول هم با حضور ۱۴ تا ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 99580

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99580/تاریخ-فصل-نقل-انتقالات-فوتبال-استان-اعلام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1