کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران تسریع شود

25 فروردين 1394 ساعت 0:41


amirNoroozi
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: ضروری است که روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان تسریع شود.
امیر حسین نوروزی با اشاره به پروژه مجنمع فرهنگی و هنری این شهرستان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های اهالی فرهنگ و هنر در این شهرستان بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و هنری است.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه بیش از ۱۰ سال بوده که از زمان آغاز پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران می‌گذرد ولی هنوز این پروژه تکمیل نشده است، افزود: اهالی فرهنگ و هنرمندان شهرستان سال‌ها بوده که در انتظار بهره‌برداری از این مجتمع هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران به میزان پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این مجتمع حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نوروزی خاطرنشان کرد: این مجتمع فرهنگی و هنری قرار بود سال قبل به بهره‌برداری برسد که این گونه نشد و براساس وعده‌های مسئولان این پروژه تا تابستان امسال به اتمام و افتتاح می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران باید سرعت بیشتری بگیرد، عنوان کرد: از مسئولان درخواست داریم که این پروژه را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ابراز کرد: با بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان بخشی از مشکلات هنرمندان در بحث امکانات و زیرساخت‌های هنری برطرف می‌شود./تسنیم


کد مطلب: 99578

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99578/روند-اجرای-پروژه-مجتمع-فرهنگی-هنری-گچساران-تسریع-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1