کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دعوت تیم ملی فوتبال از جوان کهگیلویه و بویراحمدی

24 فروردين 1394 ساعت 21:18


رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دعوت بازیکن جوان کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشور خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چند سال اخیر بازیکنان خوبی از این استان به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در رده‌های پایه بازیکنان ما درخشش خوبی برای حضور در اردوهای تیم ملی داشته‌اند.
وی با تمجید از بانوان این استان که روز‌به‌روز در فوتبال و فوتسال کشور شاهد خبرهای خوبی از آن‌ها هستیم، گفت: بانوان فوتبالیست و فوتسالیست استان در حد‌و‌اندازه استان‌های بزرگ و برخوردار به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند.
این مسئول افزود: در صورت فراهم بودن زمینه‌ها از جمله زیرساخت‌‌های ورزشی همانند سالن‌های فوتبال و زمین‌های چمن در آینده شاهد درخشش بیشتر خواهیم شد.
موسوی به تازه‌ترین موفقیت جوانان فوتبال این استان اشاره کرد و افزود: سهیل صالحی بازیکن جوان هم‌استانی به اردوی تیم ملی جوانان زیر ۱۹ فوتبال کشور دعوت شد.
وی گفت: این بازیکن باید در اردوی تیم ملی فوتبال جوانان زیر ۱۹ سال که از تاریخ ۲۸ فروردین در تهران آغاز می‌شود، حضور پیدا کند.


کد مطلب: 99549

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99549/دعوت-تیم-ملی-فوتبال-جوان-کهگیلویه-بویراحمدی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1