کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضائی: جشنواره عکس «بانوی شهر من» برگزار می شود

19 فروردين 1394 ساعت 18:34


عضو شورای شهر گچساران در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت: به مناسبت میلاد فاطمه زهرا<س> و روز زن شهرداری و شورای شهر دوگنبدان جشنواره ای با مضمون <بانوی شهر من>برگزار می کند.rzaei
محبوبه رضایی عنوان کرد: این جشنواره با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی زن گچسارانی و همچنین ایجاد ارتباط منسجم و پایدار با قشر هنرمند شهر و بکار گیری استعدادها و تجربیات نخبگان عکاسی گچساران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه موضوع جشنواره نقش زن گچسارانی در موقعیت های مختلف اجتماعی شامل:زن در اجتماع،زن در خانواده،مشاغل زنان،معضلات زنان در جامعه،زنان سالمند،زنان روستایی می باشد افزود:از تمامی عکاسان آماتور و حرفه ای جهت حضور در این جشنواره دعوت بعمل می آید.
محبوبه رضایی گفت:شرکت کنندگان از امروز به مدت دو هفته فرصت دارند که آثار خود را ارسال کننده و برای اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره به آدرس اینترنتی www.il.ir سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بو یراحمد مراجعه کنند.
عضو شورای شهر گچساران در پایان بیان کرد:به برگزیدگان نهایی جشنواره جوایز ارزنده ای اهداء و نمایشگاهی که به همین منظور بر پا می شود آثار آنان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
حبیب الله قلندری


کد مطلب: 98550

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/98550/رضائی-جشنواره-عکس-بانوی-شهر-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1