کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نمایش خیابانی «پایی که جاماند» در تهران

17 فروردين 1394 ساعت 23:15


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: نمایش «پایی که جا ماند» به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی‌اصل، هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امین درخشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایش «پایی که جا ماند» به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی‌اصل، هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت.pa ke ja mand
وی با بیان اینکه هنرمندان جوان این شهرستان دارای قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بالای هنری در سطح ملی هستند، افزود: اجرای نمایش از سوی یکی از جوانان با استعداد تئاتر استان و شهرستان بهمئی یک موفقیت بزرگ برای جامعه فرهنگ و هنر این شهرستان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی اضافه کرد: نمایش «پایی که جا ماند» برگرفته از کتاب معروف «پایی که جا ماند» (خاطرات سید ناصر حسینی از جانبازان و آزادگان پر افتخار) کشور و استان است که این کتاب در یکی دو سال گذشته مورد عنایت مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.
درخشان بیان کرد: نمایش «پایی که جاماند» در تهران ۱۰ روز به اجرا رفت و در جشنواره تئاتر خیابانی «من انقلابی‌ام» از صابر کوکبی‌اصل، نویسنده و کارگردان این اثر هنری تجلیل شد.
وی اظهار امیدواری کرد این نمایش در سال جاری طی مراسمی در شهرستان بهمئی به اجرا برود و اظهارکرد: سایر هنرمندان رشته‌های هنری بتوانند در استان و کشور از ظرفیت بالای هنری خود در جهت خدمت به فرهنگ و هنر استان و شهرستان ایفای نقش کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی در ادامه از آماده سازی نمایش آئینی سنتی هارونکی(طلب باران) جهت شرکت در جشنواره آئینی سنتی کشور در سال‌جاری خبر داد و گفت: امیدواریم این نمایش که معرف بخشی از فرهنگ غنی شهرستان بهمئی بوده، بتواند مجوز ورود به این جشنواره ملی را دریافت کند.


کد مطلب: 98353

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/98353/نمایش-خیابانی-پایی-جاماند-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1