کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از فعالین رسانه‌ای پدافند غیرعامل تجلیل می‌شود

9 فروردين 1394 ساعت 13:04


مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ نفر از خبرنگاران فعال حوزه پدافند غیرعامل استان مورد تجلیل قرار می گیرند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمود مومن‌نسب ضمن تبریک سال جدید به مردم  شریف و مسئولان استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مؤثر اصحاب رسانه سبب توسعه ‌یافتگی هرمنطقه می‌شود، گفت: قریب به ۸۰ نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران محترم رسانه‌های مکتوب، مجازی و خبری صدا و سیمای استان به دلیل همکاری، همراهی و تلاش مؤثر برای فرهنگسازی پدافند غیرعامل بصورت مکتوب تجلیل می‌شوند.
وی بیان کرد: رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار مدیریت ارشد استان، مدیران استان و کارشناسان استانی در پیشرفت برنامه‌ها و اهداف پدافند غیرعامل نقش ممتازی و مؤثری ایفا کردند.
محمود مومن نسب با اشاره به اینکه رسانه‌ها همواره مشوق دلسوزی برای مسولان و مدیران هستند، گفت: یقینا در سالی که با پیام ویژه رهبری انقلاب به نام "دولت و ملت ، همدلی و همزبانی" نام گرفته، اصحاب رسانه نقش ممتاز تری نسب به گذشته خواهند داشت.
وی در ادامه، افزود: مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی لوح سپاس خود را از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خبرنگاران صدا و سیمای استان تقدیرنامه خود را از مدیرکل صدا و سیما دریافت خواهند نمود.
این مسئول در خصوص اقدامات پدافند غیرعامل استان در سال ۹۳ افزود: روشنگری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گوشه‌ای از رسالت ما در راستای پدافند غیرعامل بود که در این خصوص با همکاری مدیران استانی و شهرستانی، گام های نسبتا موثری برداشته شد.
دبیر شورای پدافندغیرعامل استان در ادامه افزود: بالغ بر ۴۳ هزار نفر ساعت آموزش در بخش‌های مختلف زیستی، بیولوژیکی، سایبری، مهندسی نظارت، سازه‌های امن، اقتصاد مقاومتی، اصول و مبانی پدافند غیرعامل، بیکاری و تهدیدات مترتب بر آن و آمایش و مکان‌یابی و ... با همکاری و مشارکت دستگاه‌های استان برگزار شد.
وی گفت: درسال ۹۳ ضمن برگزاری باشکوه دوره تربیت مربی و هفته پدافند غیرعامل، موفق شدیم ۱۱ جلسه شورای پدافند غیرعامل به ریاست استاندار برگزار نمایم  و از این حیث در کشور رتبه اول را بدست آوردیم.
این مسئول مهمترین مصوبات استان را الزام دستگاهها به رعایت ملاحظات اجتماعی، عمرانی ، امنیتی و حفاظتی و همچنین پیشنهاد به دستگاههای اجرایی و شهرداران به منظور برنامه ریزی برای نظارت بر احداث سازه های امن، خروج مسیر های مواصلاتی و شهر های مهم استان از محدودیت های دسترسی به خدمات و ورود و خروج های اضطراری بیان کرد.
مؤمن‌نسب به مهمترین برنامه‌های پدافند غیرعامل استان در سال آینده اشاره کرد و افزود: مهمترین برنامه پدافند غیرعامل استان در سال ۹۴ تشدید نظارت ها، تهیه چک لیست ساختمان، فعالسازی قرار گاهها، برگزاری دوره ها، کارگاه ها، همایش آموزشی تخصصی و تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل در صورت تأمین اعتبار بیان نمود.
مدیرکل پدافند غیرعامل، گفت: با توجه به استقبال فرمانداران شهرستانهای گچساران و کهگیلویه و همچنین دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرداری دوگنبدان، به حول قوه الهی در نظر است سال ۹۴ دو  همایش استانی یکی همایش معماری و شهرسازی با رویکر سازه های امن و دیگری همایش زیستی با رویکرد بهداشت، سلامت و امنیت غذایی در چهار ماهه اول سال در مرکز شهرستانهای مذکور برگزار کنیم.
لازم به توضیح است در بیستمین و آخرین جلسه شورای اداری استان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ضمن برشمردن بخشی از خدمات و فعالیت های اداره کل پدافند غیرعامل در سال ۹۳ از آقای محمود مومن نسب با لوح سپاسی با امضای معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیر بعمل آورد.


کد مطلب: 97349

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/97349/فعالین-رسانه-ای-پدافند-غیرعامل-تجلیل-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1