کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدیدالحن از استاندار در نشست کهگیلویه

9 فروردين 1394 ساعت 18:09


در نشست جوانان با فرماندار کهگیلویه که در سالن جلسات فرمانداری کهگیلویه برگزارشد، یک جوان فعال اصلاح طلب از عملکرد سیاسی استاندار به شدت انتقاد کرد.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، در جلسه جوانان با فرماندار کهگیلویه، جوانان نخبه شهرستان پیرامون موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... با فرماندار به بحث و تبادل نظر پرداختند.
عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی مطلوب است
سید کمال‌الدین دولت‌خواه یکی از جوانان اصلاح طلبی بود که در این جلسه انتقادات صریحی را بیان داشت.IMG_9528
دولتخواه با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، اظهار داشت: اگر همدلی و هم زبانی دولت و ملت تحقق پیدا کند، توسعه و پیشرفت در کشور حاصل خواهد شد و آینده درخشانی در انتظار کشور خواهد بود.
وی افزود: پیوند دولت و ملت است که می‌تواند چشم انداز مفیدی را برای کشور ترسیم کند.
سید کمال الدین دولت‌خواه در بخش دیگری از صحبت‌های خود، عملکرد عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب دانست  و گفت: متأسفانه در حوزه سیاسی و تغییر نیروی انسانی کارآمد و همراه با جریان اصلاح طلبی عملکرد قابل قبولی نداشته است.
ضعف استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چینش نیروها
این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه با آمدن دولت تدبیر و امید، بارقه‌ای از امید در این استان حاصل گردید که فضای موجود می‌توانست به گونه‌ای باشد که جریان سیاسی و یا گفتمان اصلاح‌طلبی دوباره در بدنه اجتماع به بازسازی افکار و اندیشه گفتمان خویش بپردازد، تصریح کرد: متأسفانه این امر در استان کهگیلویه و بویراحمد  تاکنون به صورت کامل محقق نشده و اگر درشهرستانی خاص به نتیجه رسیده است، حداقل در شهرستان کهگیلویه این عدم تغییرات را می‌توان به عینه مشاهده کرد.
عضو ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان کهگیلویه گفت: متأسفانه  در استان کهگیلویه و بویراحمد با تغییر گفتمان و تغییر دولت، هنوز نیروهای منتصب به دولت قبل بر اریکه قدرت نشسته‌اند، کسانی که پیراهن‌هایی که در دولت گذشته پوشیدند و برای آنها هم گشاد بوده و به وضوح می‌توان دید توان اداره یک مدرسه را شاید نداشته باشند، متأسفانه امروز می‌بینیم هنوز بر مسند قدرت نشسته‌اند.
این فعال سیاسی، عدم جامعه‌پذیری فرهنگ تحزب را عامل این موضوع دانست و یادآور شد: تجزیه وتحلیل تمام داده‌های موجود نشان از ضعف در بدنه مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد دارد که هنوز تغییر نیروهای انسانی کارآمد در این شهرستان صورت نگرفته است.
وی با اشاره به ریشه این ناهمگونی‌های سیاسی در اعمال نظر مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: ضعف مشهود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در انتخاب و چینش نیروهای همراه با دولت روحانی تا جایی است که نه تنها نتوانستند نیروهای شاخص و همسوی با دولت را شناسایی و به کار گیرند، در انتخاب‌ها نیز استقلال عمل لازم را نداشته و دخالت نمایندگان مجلس غیر همفکر و همسوی با جریان اعتدال و اصلاح طلبی را شاهدیم، به عنوان نمونه چرا هنوز تغییر بخشداران چاروسا و دیشموک که از اختیار قانونی آقای استاندار است، انتخاب نشده‌اند.
دولتخواه بیان داشت: بسیاری از نیروهایی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخاب نموده است، در ستادهای سایر کاندیداهای مقابل رئیس جمهور و منتصب به جریان غیر اصلاح‌طلبی بوده و حتی شایعه شده که از فرمانداران فعلی دولت تدبیر و امید استان کهگیلویه و بویراحمد، به ستاد رقبای آقای روحانی کمک مالی داشتند.
تاوان آقای کریمی برای جریان اصلاح‌طلبی بیشتر از معاونین استاندار است
این فعال اصلاح طلب بیان داشت: ضعف مفرط آقای استاندار، انتخاب معاون و بخشدار شهرستان کهگیلویه قبل از انتخاب و معرفی فرماندار بوده و مهمتر از همه، عدم تغییر حکم سرپرستی کریمی فرماندار کهگیلویه به حکم قطعی است که تنها در این دوره برای استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد امری محال شده است.
وی اذعان داشت: آیا آقای کریمی برای جریان اصلاح‌طلبی تاوان‌هایی داده است یا استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین و یا کسانی که در این روزها ادعاهایی در استان دارند؟ آقای استاندار، در زمان انتخابات ریاست جمهوری شما کجا بودید؟ آیا به خود اجازه دادید که حتی به خانواده خود بگوئید که به آقای روحانی رأی بدهند؟ آیا اجتماع سه هزار نفری در میدان جهاد دهدشت را بیاد می‌آوری؟ آیا می‌دانید که قبل از انتخابات چه کسانی برای تنویر افکار عمومی و تشهیذ ذهن مردم اهتمام داشتند؟
وی ادامه داد: تسلط برخی از افراد طایفه من در انتخاب و چینش مدیران از نفوذ جریان اصلاح‌طلبی بیشتر است.
دولت‌خواه بابیان اینکه عدم تغییر برخی مدیران، و نگاه اخلاقی به وظایف بعضی ازدستگاه های استان و همچنین تأخیر در عزل مدیر ضعیف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله ضعف‌های مدیریت ارشد استان به شمار می‌آید، گفت: در انتصاب مشاور ایثارگران، با وجود نخبه گان شاهد و ایثارگر در استان ایشان از کسی استفاده نموده که نه تحصیلات دانشگاهی و نه به مشکلات عمده ایثارگران واقف است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در خاتمه، عملکرد سیدکرامت الله کریمی را در مدت فعالیت به عنوان سرپرست فرمانداری در حوزه های مختلف مطلوب دانست و یاد آور شد: استاندار و مجموعه استانداری می‌بایست به دغدغه‌های و خواسته های جریان اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه توجه ویژه نمایند.


کد مطلب: 97256

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/97256/انتقاد-شدیدالحن-استاندار-نشست-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1