کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زینل زاده به شایعات پایان داد

9 فروردين 1394 ساعت 10:28


حبیب قلندریIMG_9446شهردار گچساران گفت: پروژه‌های شهرداری عمدتا در قالب فضای سبز می باشد که بیش از  ۱۰ پارک در دست اجراء می‌باشد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، اردلان زینل زاده در گفتگوی اختصاصی با کبنانیوز ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شهروندان گچسارانی به عملکرد شهرداری اشاره و اظهار کرد: طرح کاشت خانه به خانه نهال نارنج در محلات ،نورپردازی بلوار و معابر اصلی شهر،اجرای طرح کانال ۱۰۸ دستگاه و کارکنان دولت،احداث و بهسازی جداول،اجرای طرح ساختمان فرهنگی و محوطه گلزار شهداء،اجرای طرح میادین شهر، روکش و آسفالت کوچه و خیابان ها از عمده پروژه در دست اجراء شهرداری نام برد.
شهردار از افزایش در آمد شهرداری خبر داد و گفت: در آمدسال۹۳ بیش از ۲۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل دو برابر افزایش درآمد داشته ایم، که شهروندان اطمینان داشته باشند که هر وجوهی که از طرف آنان به حساب شهرداری واریز می شود  در جهت زیبا سازی ،سالم سازی،فضای سبز، آسفالت هزینه می شود و هم چنین همشریان شهرداری را بعنوان خانه دوم خودشان احساس کنند.
زینل زاده در ادامه بیان کرد: بخشی از اعتبارات شهرداری استانی می باشد که در این بخش با تلاش استاندار بخصوص نماینده شهرستانهای گچساران و باشت و پیگیری های فرماندار در کمیته فنی بر نامه ریزی باعث گردید که نسبت به سنوات گذشته فعالیت های عمرانی در سطح شهر گچساران نمود و جلوه خاصی پیدا کرده و دیدگاه نماینده محترم شهرستان در ارتباط با عمران امور شهری بسیار ارزشمند است و تاکنون تلاش ما هم بر این  بوده است که حداکثر استفاده و بهره وری را از شرایط موجود در خصوص پیشرفت فعالیت های عمرانی و اجرای با کیفیت طرحها را داشته باشیم که این روند باعث گردید که شهرداری دوگنبدان در سال ۹۳ در کمیته فنی برنامه ریزی ،دستگاه برتر شناخته شود.
شهردار از تعامل و  ارتباط خوب شورای شهر و شهرداری خبر داد و گفت: تعامل شورای شهر وشهرداری خوب و سازنده و نسبت به دوره های گذشته بهتر می باشد و اگر خدماتی هم در سطح شهر انجام شده است در چارچوب ایجاد آرامش بوده و اعتقاد من بر اینست که شهرداری در فضای آرام و بدون حاشیه می تواند به شهروندان فهیم گچسارانی خدمات رسانی بهتری انجام دهد.
زینل زاده در مورد چینش نیروها در بدنه شهرداری اظهار کرد:چینش ما بر اساس روحیه همکاری و کار مخلصانه و شایستگی افراد می باشد و وجود جناح های سیاسی و قومیت های مختلف گواه بر این گفته هاست. و دیدگاه ما در اجراء اینست  که اعتدال در کار داشته باشیم  تا رشد و توسعه و جذب اعتبارات بیشتر حاصل شود.
شهردار در مورد حضورش در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گچساران گفت:تا کنون تصمیمی مبنی بر حضور اتخاذ نکرده ام و هیچ پیشنهادی هم به بنده نشده است.
زینل زاده در پایان افزود:با توجه به نامگذاری سال دولت و مردم همدلی وهمزبانی توسط مقام عظمای ولایت و با وجود همدلی و همزبانی که بین نماینده محترم شهرستان و شورای شهر وشهرداری می باشد انشاءالله مجموعه شهرداری نیز همچون گذشته، به تلاش شبانه روزی خود ادامه خواهد داد،تا شهری زیبا در خور و شان مردم شهیدپرور، ولایتمدار و  قدرشناس ایجاد کند.


کد مطلب: 97105

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/97105/زینل-زاده-شایعات-پایان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1