کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۲ تذکر پلیس به رانندگان کهگیلویه و بویراحمد

2 فروردين 1394 ساعت 18:28


رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد، دو نکته مهم را برای رانندگان این استان یادآور شد.
سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت راه‌ها و ترافیک در ایام نوروز استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ترددها در محورهای این استان خبر داد.tradod_khodro_tafik
وی ادامه داد: هر چند هنوز آماری رسمی در خصوص تعداد خودروهای وارده به استان از سوی حمل و نقل و پایانه‌ها ارائه نشده اما آمار کلی نشان دهنده افزایش ترددها در محورهای استان است.
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش واصله هم اکنون محور گچساران- باشت پرترددترین محور استان است.
سیاهپور در خصوص محدودیت ترافیکی در سطح جاده‌های استان گفت: از ساعت ۷ صبح امروز تا ۱۲ شب تردد هرگونه تریلر و کامیون در محورهای یاسوج به بابامیدان، یاسوج به اصفهان و یاسوج به شیراز به غیر از کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی ممنوع است.
این فرمانده انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه تا امروز از ابتدای شروع سال جاری گزارشی مبنی بر تصادف منجر به فوت در استان نداشته‌ایم، افزود: اما باید دو نکته مهم را به رانندگان هم استانی تذکر دهم.
این مسئول بیان کرد: نکته اول این که در هنگام هرگونه تصادفی شاهدیم رانندگان خودروها جاده‌ها را مسدود کرده و ۲۰۰ تا ۳۰۰ خودرو که وظیفه‌ای ندارند گرداگرد تصادف اجتماع می‌کنند که این کار یکی از مشکلات بزرگ پلیس و دستگاه‌های امدادرسان در استان است.
رئیس پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: اما مشاهده می‌کنیم که در هنگام تصادف رانندگان و سرنشین خودروها خود اقدام به جابجایی مصدومان می‌کنند که این کار اشتباه موجب بروز مشکلات عدیده‌ای خواهد شد و باید این اقدام را به دستگاه‌های امدادرسان واگذار کنند.


کد مطلب: 96670

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96670/۲-تذکر-پلیس-رانندگان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1