کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار دنا عید نوروز را تبریک گفت

2 فروردين 1394 ساعت 11:44


فرماندار دنا با ارسال پیامی عید نوروز را به مردم شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.
به گزارش کبنانیوز از سی‌سخت، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
السلام علیک یا فاطمه یا سیده النساء العالمین
بهارآمد تا زمین نفسی تازه کند و با دستان پرنوازش، طبیعت خفته را از خواب بیدار سازد و با اراده نقاش زندگی، شکوفه ها بر شاخساران دامنه نگین سبز زاگرس و بوته ها بر جویبار خروشان دنای کاکل سفید و کبک ها بر کوهساران شورم شبلیز، هم آواز و هم نوا سرود همدلی و سرخوشی بانگ چاووشی بردارند.
بهار آمد تا با تفاهم زمین و آسمان بستر اعتدال را در سرمای زمستان و گرمی تابستان فراهم نماید. همانگونه که اعتدال طبیعت باعث سرسبزی و شکوفایی می شود، اعتدال اخلاقی و اجتماعی نیز موجب شکوفایی و تعالی اخلاق در فرد و جامعه می گردد.
اینجانب سال جدید را که توامان با نزول بارش رحمت الهی و به نور و برکت فاطمه الزهرا(س) منورشد، و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بنام سال (دولت و ملت ،همدلی و همزبانی )مزین گردید به همه هموطنان عزیز بویژه مردم پرتلاش و با فرهنگ شهرستان دنا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
از خداوند متعال مسألت داریم که در سال جدید با همراهی و همسویی مردم شریف بتوانیم برای آبادانی و توسعه شهرستان دنا و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید در سال ۹۴ یعنی رونق پایدار، افزایش صادرات غیر نفتی ،ایجاد فرصت های شغلی گامهای محکم تر و استوارتری برداریم.
علی تاج امیری
فرماندار شهرستان دنا


کد مطلب: 96647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96647/فرماندار-دنا-عید-نوروز-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1