کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همدلی دولت و ملت پشتوانه موفقیت کشور است

2 فروردين 1394 ساعت 1:20


فرماندار کهگیلویه همدلی دولت و ملت را مهمترین پشتوانه رسیدن به موفقیت‌های کشور خواند و گفت: در برهه حساس کشور تحقق شعار سال امری ضروری است.
به گزارش کبنانیوز از کهگیلویه، کرامت کریمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی دهدشت در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو و بزرگداشت ایام فاطمیه نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نامگذاری سال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اهمیت این موضوع را نشان می‌دهد.
فرماندار کهگیلویه همدلی و همزبانی دولت و ملت را پشتوانه‌ای محکم برای موفقیت کشور خواند و با بیان اینکه سه نکته را در سال جاری پیش‌رو داریم که شعار سال اهمیت و حساسیت آن را بیشتر کرده است، افزود: با توجه به اینکه کشور ما در سال ۹۴ در برهه‌ای حساس از جهات مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شرایط مهمی را خواهد داشت، اتحاد بین مردم و دولت تاثیر به‌سزایی در بهبود وضعیت دارد.
کریمی فعالیت گروه‌های تکفیری در سطح جهان و هدف قرار دادن اسلام با ترویج اسلام خشونت‌آمیز با اجرای برنامه‌های مقابله با اسلام راستین را از دیگر حساسیت‌های موجود عنوان و تصریح کرد: همدلی دولت و ملت در نابودی این گروه‌ها نیز اثرگذار خواهد بود.
وی انتخابات پیش‌رو را متذکر شد و با حساس خواندن این رویداد مهم تاکید کرد: ضمن وجود گرایشات فکری و سیاسی همدلی و همزبانی ملت و دولت در این باره ضروری است.
کریمی در پایان عنوان کرد: امید است با در نظر گرفتن شرایط حساس کشور با تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به شعار سال با دشمنان اسلام مقابله و کشور را به موفقیت‌های مورد نیاز برسانیم.


کد مطلب: 96608

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96608/همدلی-دولت-ملت-پشتوانه-موفقیت-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1