کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه‌ای به فرماندار کهگیلویه

2 فروردين 1394 ساعت 2:40


شهریار جمالی*
با تبریک سال نو مطلب زیر نامه ای به فرماندار شهرستان کهگیلویه می باشد که امیدوارم با انتشار آن مثل همیشه رابط بین مردم و مسئولین باشید.
بسم الله الرحمن الرحیم
نوروز نُماد جاودان نوشدن است
تجدید جوانی جهان کهن است
زینها همه خوبتر که هر نو شدنش
باز آور ِ نام پاک ایران من است
جناب آقای کرامت کریمی سرپرست محترم فرمانداری شهرستان کهگیلویه
سلام علیکم
با تبریک نوروز باستانی یادگار پدران و نیاکان ایرانیان برخود لازم دانستم بعنوان یک جوان از خطه‌ی کهگیلویه در اولین روزهای سال ۱۳۹۴که به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذری شده است مطالب اندکی را با زبانی ساده خدمت شما عرض کنم.
جوانی بهار تلاش و کوشش زندگانی انسان و سرشار از جوش و خروش، هیجان و شادی است و آغاز پستی و بلندی‌های روحی و روانی و اجتماعی و فرهنگی اوست. بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همواره به جوانان و نیروی بالقوه‌ی آنان اشاره می‌کردند و به فردای نسل جدید و کارآفرینی و کارآمدی آنان در گستره‌‌های متنوع اجتماعی و فرهنگی متعقد بودند و اعتماد داشتند. ایشان جوانان را به منزله‌ی ذخائر اقتدار و عزت کشور می‌پنداشتند. از ین رو استاد عزیز جناب آقای کریمی، دهدشت شهری است با نیروی انسانی جوان و نخبه، هر کجا و هر گوشه‌ای از سزمین ایران دانشگاهی وجود دارد محال است به نمایندگی از مردم دهدشت دانشجویی در آنجا نبینید. شهر بن‌بستی که متاسفانه تاکنون هیچ مسئولی به نیروی جوان و تحصیل کرده‌ی آن توجهی نکرده و بیشتر توجهات در حد رفع تکلیف بوده است.
بنده بعنوان یک جوان دهدشتی با توجه به بیانات شما در جلسات متعدد در رابطه با مشورت با جوانان و استفاده از دانشگاهیان در اتاق فکر پیشرفت شهرستان، این فرصت را غنیمت شمرده و در آغازین روزهای سال نو پیشنهاد‌هایی دارم که امیدوارم مورد توجه شما بزرگوار قرار بگیرند.
از آنجایی که دوران جوانی بهترین دوران زندگی هر انسانی است و صفات صداقت و پاکی و شجاعت در این دوران درخشان تر از بقیه عمر می‌باشد و همچنین با توجه به اینکه جوانی فصلی شاداب و پرشکوه به همراه شادمانی و پرسشگری است از شما خواهانم که در این زمینه بیش از پیش به جوانان این خطه توجه شود. گاهی تفکرات بسیار با ارزشی در ذهن جونان و نوجوانان نخبه‌ی کهگیلویه‌ای شکل می‌گیرد که می‌توانند به بهتر زندگی کردن مردم کمک کنند و شهرستان را به سوی آرمان‌شهر هدایت کند، اما متاسفانه به دلایلی این تفکرات با ارزش عملی نمی‌شوند و این موضوع ذهن فعال جوانان را ناامید می‌کند، چرا که حتی خودش ارزش تفکر خویش را لمس نکرده و این بسیار خطرناک است.
جناب آقای کریمی سعی کنید جلسات مداوم و منظمی با جوانان در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی وسیاسی داشته باشید چرا که «رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود». مستحضرید که در تمامی رشته‌های دانشگاهی اعم از پزشکی و مهندسی و علوم انسانی فارغ التحصیلان زیادی در شهرستان وجود دارند که بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون اینکه بر کسی منتی بگذارند خواهان خدمت خالصانه به مردم هستند و فقط یک نیروی محرک و تکیه گاه خوب می‌خواهند که خوشبختانه در زمان فعلی، شما پشتوانه‌ی محکم وخوبی برای جونان هستید، چرا که خود از دانشگاهیان بوده و از روحیات و دغدغه‌های آنان باخبرید.
درنهایت امیدوارم در سال جدید با همدلی و همزبانی وهمکاری شما و مردم شهرمان بتوانیم آینده‌ی روشنی را برای شهر دهدشت و شهرسان کهگیلویه ترسیم نمایم و از استعداد‌های خطه‌ی کهگیلویه در این زمینه استفاده های حداکثری را ببریم. منتظر اقدامات عملی شما در این زمینه خواهیم ماند.
با تشکر و تبریک مجدد سال نو، سال پرخیر و برکتی را برای شما و خانواده ی محترمتان آزومندم.

*کارشناس ارشد مهندسی نرم فزار


کد مطلب: 96604

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96604/نامه-ای-فرماندار-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1