کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار مدیرکل تبلیغات به سیاسون استان

28 اسفند 1393 ساعت 13:39




مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی حرکات و تحولات سیاسی مانع پیشرفت این استان شده، گفت: شتاب تنش‌های سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یابد.


حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سال نو و گرامی‌داشت ایام فاطمیه گفت: سالی که در پیش است به نام فاطمه‌زهرا(س) است و هم آغاز سال ۹۴ و هم پایان این سال به‌نام این بانوی بزرگوار مزین شده است که باید حرمت ایام فاطمیه در عید نوروزی حفظ شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به دلایل توسعه‌نیافتگی و عدم پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: حرکات سیاسی عامل مهم توسعه‌نیافتگی این استان است که امیدواریم در سال جدید شتاب حرکات سیاسی در استان کاهش یابد.

وی تصریح کرد: اگر ‌می‌خواهیم استان پیشرفته‌ و موفقی داشته باشیم باید تنش‌ها سیاسی را کاهش دهیم تا استان بتواند همانند سایر استان‌های کشور پل های رشد و ترقی را دنبال کند.

این مسئول خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزود: همدلی و همراهی همه مسئولان یکی دیگر از راه‌های پیشرفت در استان است که انتظار می‌رود مدیران در کنار یکدیگر وظایف محوله خود را به خوبی انجام دهند و رضایت مردم را فراهم کنند.

مرتضوی با اشاره به اینکه توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) جامعه را به رشد و بالندگی نزدیک می‌‌کند، خاطرنشان کرد: نیازمند همکاری و همراهی بیشتر مردم برای انجام کارهای فرهنگی هستیم که هر جایی که نیاز به مشارکت و حضور مردم بود کوتاهی نکردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی امر مهمی است که در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال‌ها به نام فرهنگ تأکید ویژه‌ای به این موضوع داشتند.

 


کد مطلب: 96257

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96257/هشدار-مدیرکل-تبلیغات-سیاسون-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1