کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توزیع اقلام الکترونیکی گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

28 اسفند 1393 ساعت 10:20


معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقلام گردشگری برای اولین بار به صورت الکترونیکی و بر روی لوح فشرده توزیع خواهد شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، الماس قبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمه زهرا(س) و تبریک پیشاپیش عیدباستانی نوروز، اظهار کرد: در پی منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های اقتصادی مقاومتی امسال برای اولین بار بخشی از اقلام نوروزی به جای چاپ کاغذی به صورت الکترونیکی بر روی لوح فشرده و همچنین شبکه‌های اجتماعی مجازی در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اقدام در نوع خود منحصر به فرد است و مزایای بسیاری دارد.
وی افزود: توزیع نسخه دیجیتال اقلام اطلاع رسانی حدود یک میلیارد ریال صرفه جویی می‌شود.
قبادی ادامه داد: ضمن کاهش مصرف کاغذ و در پی آن حفظ منابع طبیعی و محیط زیست از طرف دیگر دسترسی آسان‌تر گردشگران و علاقمندان به اقلام گردشکری را موجب می‌شود.
معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اطلاع رسانی به شکل الکترونیکی و بسته نرم‌افزاری جذابیت‌های خاص خود را دارد، گفت: این روند در سال‌های آتی ادامه خواهد داشت و مصرف اقلام کاغذی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و نسخه‌های دیجیتالی جایگزین می‌شوند.
قبادی تصریح کرد: مسافران، گردشگران و علاقمندان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی WWW-KB-TOUR.IR به نسخه‌های دیجیتال اقلام اسلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد دسترسی پیدا کنند.


کد مطلب: 96250

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96250/توزیع-اقلام-الکترونیکی-گردشگری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1