کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی دو سایت مخابراتی در نقاط کور گچساران

29 اسفند 1393 ساعت 1:11


رئیس اداره مخابرات گچساران از راه‌اندازی دو سایت مخابراتی تلفن همراه در نقاط کور این شهرستان خبر داد.karami
فریدون کرمی امروز با بیان اینکه امروز نقش فناوری مخابرات و تلفن‌های همراه بر کسی پوشیده نیست، افزود: امروز تلفن همراه به عنوان یکی از حیاتی‌ترین و پرکاربردترین وسائل ارتباطی در سطح جهان مطرح است.
وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی دو سایت جدید تلفن همراه در نقاط کور گچساران گفت: این دو سایت در راستای افزایش خدمات‌دهی در امر مخابرات به‌ویژه تلفن‌های همراه و تحت پوشش‌دهی ایجاد شده است.
رئیس مخابرات گچساران تصریح کرد: در پی برخی درخواست‌های همشهریان گچسارانی در راستای افزایش کیفیت آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاطی از این شهرستان شرکت مخابرات در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است.
کرمی یادآور شد: نقاطی از جمله شهرک معلم و هدایت از جمله نقاطی است که سایت‌های جدید آنتن‌دهی تلفن همراه در آن ساعاتی پیش نصب شده است.
وی همچنین از نصب آنتن تلفن همراه جدید در روستای پشه‌کان گچساران خبر داد و گفت: با نصب این آنتن مشکل اهالی روستا و روستاهای اطراف برطرف شد.
کرمی با بیان اینکه وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در گچساران مطلوب است، گفت: به‌ جز برخی از نقاط که در مسیر جاده‌های محدوده بی‌بی حکیمه(س) قرار داشته و دارای پستی و بلندی زیادی است دیگر نقاط این شهرستان از آنتن‌دهی قابل قبولی برخوردار است./فارس


کد مطلب: 96211

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96211/راه-اندازی-دو-مخابراتی-نقاط-کور-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1