کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تزریق ۳۰۰ میلیارد ریال مازاد درآمدها به پروژه‌های عمرانی

29 اسفند 1393 ساعت 1:08


معاون برنامه‌ریزی و توسعه اشتغال استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب مازاد درآمدها برای ارتقاء شاخص‌های توسعه استان کهگیلویه و بویرحمد به پروژه‌های عمرانی تزریق شد.
norozi
حسن نوروزی در گفت‌وگو با کبنانیوز اظهار کرد: در ابتدای سال ۱۳۹۳ درآمد عمومی مصوب استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال‌جاری ۱۲۷ میلیارد تومان پیش‌بینی و مصوب گردیده بود که شامل ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی و ۲۷ میلیارد تومان سایر منابع درآمدی بوده است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تا پایان بهمن ۱۳۹۳ و با برنامه‌ریزی خوب ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان کهگیلویه و بویراحمد، وصولی درآمدهای مالیاتی ۱۳۹ میلیارد تومان و وصولی سایر منابع درآمدی ۲۰ میلیارد تومان بوده است. یعنی تا پایان بهمن سالجاری سر جمع ۱۵۹ میلیارد تومان درآمد در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد محقق گردیده و پیش بینی می‎گردد تا پایان سالجاری این رقم به ۱۷۰ میلیارد تومان نیز برسد، در حالیکه رقم پیش‌بینی ابتدای سال‌جاری ۱۲۷ میلیارد تومان بوده است.
نوروزی افزود: در پایان سال ۹۲ جمعاً ۸۵ میلیارد تومان درآمد مالیاتی و ۱۷ میلیارد تومان از محل سایر درآمدها محقق گردید بود و  رشد ۷۰ درصدی وصولی درآمدها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۳ و افزایش درآمدهای مالیاتی در شرایطی بوقوع پیوست است که بدلیل عدم افزایش نرخ‌‌های مالیاتی رضایت مودیان مالیاتی نیز همراه بوده است.
وی بیان کرد: ستاد درآمدهای استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه اداره‌کل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق عدالت مالیات و وصول مالیاتی از همه مودیانی که قاعدتاً می‌بایست مالیات پرداخت نمایند، توانسته است ظرفیت بیشتر مالیاتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را محقق نماید.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس قانون، ۵۰ درصد مازاد درآمدهای عمومی محقق شده استان کهگیلویه و بویراحمد پس از واریز به خزانه کشور در قالب اعتبارات عمرانی مستقیماً به استان کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده و ۵۰ درصد مابقی نیز میان نقاط محروم کشور توزیع می‌شود که قاعدتاً از آن محل نیز به نقاط محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار اختصاص خواهد یافت.
نوروزی گفت: با تزریق ۳۰۰ میلیارد ریال در قالب مازاد درآمدها برای ارتقاء شاخص‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد به پروژه‌های عمرانی، انتظار می‌رود رونق خوبی در پروژه‌های عمرانی استان ایجاد گردد.


کد مطلب: 96116

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96116/تزریق-۳۰۰-میلیارد-ریال-مازاد-درآمدها-پروژه-های-عمرانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1