کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیران در ایام نوروز از دسترس خارج نشوند

27 اسفند 1393 ساعت 10:09


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر نوروزی در ایام تعطیلات از دسترس خارج نشوند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در آخرین شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۳، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد خدمات سفر از آذرماه ۹۳ در این استان تشکیل جلسه داده است، تصریح کرد: آمادگی کامل دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی وجود دارد.
نیک‌اقبالی خطاب به دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر گفت: مدیران دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر نوروزی برای مقابله با هر گونه مشکل و حوادث غیرمترقبه در دسترس و آمادگی لازم را داشته باشند.
وی از رتبه سوم استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی خبر داد و افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از استان‌های اصفهان و فارس رتبه سوم را در جذب اعتبارات و پروژه‌های فعال عمرانی را دارد و امیدواریم که این پروژه‌ها در ایام تعطیلات نیز به فعالیت خود ادامه دهند و مدیران به این مسئله نیز توجه داشته باشند.


کد مطلب: 96041

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/96041/مدیران-ایام-نوروز-دسترس-خارج-نشوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1