کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح پارک بانوان در تابستان ۹۴

24 اسفند 1393 ساعت 7:56


حبیب الله قلندریIMG_1561
عضو شورای شهر گچساران در گفتگو با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت:تابستان ۹۴ پارک بانوان در فضایی کاملا زنانه،پذیرای بانوان گچساران است که مایلند در مکانی باز به ورزش،پیاده روی،یا به استراحت بپردازند.
محبوبه رضایی با بیان اینکه شهرستان گچساران فاقد یک مکان و فضای ورزشی مناسب برای بانوان میباشد افزود:در این شهر مکان های  ورزشی موجود متعلق به شرکت بهره برداری نفت و گاز است و قشر بانوان این شهر اجازه استفاده از این مکانها را ندارند.
ریئس شوراهای شهرستان گچساران تصریح کرد:کم تحرکی بعلت عدم وجود فضای ورزشی بانوان  این شهر را دچار مشکلات جسمی می کند،که امیدواریم با راه اندازی پارک ویژه بانوان بخشی از نیاز های ورزشی این قشر جامعه مرتفع گردد و بانوان گچسارانی لحظاتی خوش بدون دغدغه، را در فضایی آرام و امن سپری کنند.
وی در ادامه گفت:پارک بانوان در مساحت ۲۷۰۰متر مربع در سال ۸۸ کلنگ زنی شد که پس از دو سال ونیم وقفه با پیگیری های و تلاشهای شورای شهر و شهردار این پروژه در ۲فاز با اعتبار ۸/۵ میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شد.
خانم رضایی با اشاره به اینکه این پارک دارای پیست اسکی،دو چرخه سواری،وسایل ورزشی،وسایل بازی کودکان،کافی شاپ می باشد عنوان کرد:یکی از ویژگی های این پارک، وجود یک زمین چمن مصنوعی می باشد که تنها زمین ورزشی در فضای باز برای بانوان ، در این استان می باشد.


کد مطلب: 95546

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/95546/افتتاح-پارک-بانوان-تابستان-۹۴

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1