کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابوذر باشت قهرمان لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد

21 اسفند 1393 ساعت 18:24


رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از یک فصل جدال نفس‌گیر، ابوذر باشت قهرمان سوپرلیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شد.
سید پرویز موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته پایانی رقابت‌های سوپرلیگ استان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی تیم فوتبال ابوذر باشت در مهم‌ترین مسابقات فوتبال باشگاهی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.football
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هفته پایانی این مسابقات تیم ابوذر باشت با نتیجه ۴ بر یک پیام یاسوج را شکست داد، ادامه داد: فولاد یاسوج نیز در یک بازی پرگل با نتیجه ۷ بر ۶ شهدای جلیل را از پیش‌رو برداشت.
موسوی اضافه کرد: پرسپولیس چرام با نتیجه ۳ بر دو ایران زمین بهمئی را مغلوب کرد و در همین هفته استقلال دهدشت و ایرانیان گچساران به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با پایان بازی‌ها در هفته آخر مسابقات سوپرلیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، تیم ابوذر باشت با ۳۰ امتیاز و در امتیازی برابر با ایرانیان گچساران تنها به لطف تفاضل گل بیشتر به مقام نخست بالاترین سطح از فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دست یافت.
وی در پایان به جدول رده‌بندی این مسابقات اشاره کرد و متذکر شد: تیم‌های شهدای جلیل و شهید بهزادی بهمئی به لیگ دسته اول فوتبال استان سقوط کردند و تیم‌های پرسپولیس دیشموک و شهرداری پاتاوه با قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ دسته اول به مسابقات سوپرلیگ استان راه یافتند.


کد مطلب: 95210

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/95210/ابوذر-باشت-قهرمان-لیگ-فوتبال-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1