کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازخوانی نامه تاجگردون به سید قدرت!

19 اسفند 1393 ساعت 20:00


مصطفی جوزانی

قبل از انتخابات مجلس نهم و در هیاهوی فعالیت‌های انتخاباتی همان دوره بود که یکدفعه دیدیم نامه و یادداشتی با امضای یکی از نامزدهای آن دوره یعنی نماینده فعلی جناب آقای تاجگردون به سید قدرت حسینی در رسانه‌ها منتشر گردید.tajgardon_saidgodrat
کلیت نامه منتشر شده به بحث جشنواره استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران بود. که لازم به ذکر است جواب یادداشت مذکور همان هنگام توسط آقای حسینی پاسخ داده شد.
و اگر چه قصد انتشار آن نامه در آن تاریخ در اصطلاح به چالش کشیدن آقای حسینی و همزمان شگرد قبل از انتخابات می بود، اما حال که نه در ایام انتخاباتی هستیم و نه خبری از شور زود هنگام انتخاباتی می باشد تنها قصد بازخوانی آن نامه را همزمان با برپایی نمایشگاهی در محل مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.
در قسمتی از نامه جناب آقای تاجگردون، آقای حسینی را خطاب قرار داده که (در سایت و غرفه مربوطه، اسامی و عکس عزیزانی درج شده بود که که به جز چند نفر که نمی‌شناختم، مابقی از زمره مشاهیر و نخبگان استان بودند) و در قسمت مهم‌تر نامه که اگر خود را به در دیوار بکوبیم که باورمان شود دغدغه واقعی ایشان بوده محال است به این مضمون است که (در کنار عکس و نام این عزیزان هر چه جستجو کردم نامی و عکسی از همشهریانم ندیدیم.)
حال همزمان با برپایی نمایشگاهی در محل مجلس اگر چه می‌توان گفت متفاوت از بحث جشنواره استان‌ها می‌باشد که به توان از بزرگان شهرستان یادی نمود اما به هر حال نمی‌شود با این فرصت به دست استفاده حداقلی ببریم؟
و حال قصد داریم با سوالات جناب تاجگردون به سید قدرت حسینی در آن دوره، سوالاتی طرح کنیم.
حال جناب آقای تاجگردون، آیا نمی‌توانستیم با بدست آمدن این فرصت حداقلی و طلایی استفاده حداکثری را ببریم و از فرزندان دیار گچساران همچون دکتر صالحی اولین پزشک متخصص استان کهگیلویه و بویراحمد که سالها دارای مجهزترین بیمارستان در جنوب کشور بودند، تقی پور، غضنفری، زینل زاده، افشین پور و ده‌ها پزشک معتبر و متخصص دیگر نامی ببریم؟
آیا در کنار نمایشگاه نمی‌توانستیم با ارائه تصاویر هنرمندان گچسارانی همچون جمشید جهانزاده، خانم پریوش نظریه و هنرمندان ملی دیگر سعی بر معرفی گچسارانی بودن آنان نماییم؟
و آیا همانطور که خود از آقای حسینی خواسته بودید، نمی‌شد در نمایشگاه مورد اشاره یادی از شاعره زجر کشیده دوران ستم شاهی خانم حاتمی یا همان کوکب گچسارانی‌ها یا مرحوم رضوانی از شاهنامه خوانان کهن دیارمان می شد؟
جناب آقای نماینده، آیا نمی شد از این فرصت کوتاه برپایی نمایشگاه به معرفی بزرگان ورزشی و جوانان نوظهور عرصه ورزش ملی در دیارمان می پرداختیم؟ از مرحوم گرانی پور، نوذر رودنیل، عمو حسن باشتی،نوروز حیدری، بابک فرهودی، میلاد غریبی، مظاهری گرفته تا پدیده این روزهای فوتبال ناشنوایان کشور یعنی احسان شیخ ممو!
و در آخر می خوانیم بند پایانی نامه نگاشته شده توسط آقای تاجگردون به آقای حسینی را ( شاید این یادداشت من به تاریخ سپرده شود و وقعی بر آن نگذارید، ولی بدانید صندوقچه‌های قلب و ذهن ما روزی بازگشته و به یادمان خواهد آمد و مروری بر آنچه که گفتیم و نوشتیم خواهد کرد.)


کد مطلب: 94927

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/94927/بازخوانی-نامه-تاجگردون-سید-قدرت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1