کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موفقیت تیم نفت و گاز گچساران در گرو حمایت هواداران است

17 اسفند 1393 ساعت 19:36


سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تداوم روند رو به رشد تیم نفت و گاز گچساران در گرو حمایت هواداران است.
احمد سنجری با اشاره به دیدار نفت و گاز و استقلال اهواز، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود ولی الحمدالله ما توانستیم یک امتیاز از این دیدار کسب کنیم و به آینده امیدوار باشیم.
وی با اشاره به اینکه ما در این دیدار ۳ موقعیت خوب گلزنی از دست دادیم، افزود: اگر بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می‌کردند ما در این دیدار می‌توانستیم به پیروزی برسیم ولی این گونه نشد و ما به یک امتیاز هم راضی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه فاصله امتیاز بین تیم‌ها در رده‌های پائین جدول نزدیک است، گفت: ما از ۵ بازی آینده ۳ بازی در داخل خانه داریم که اگر در این دیدارها نتایج لازم را بگیریم به طور قطع در لیگ می‌مانیم.
سنجری با تأکید بر اینکه ما تلاش می‌کنیم تا تیم نفت و گاز در لیگ بماند، عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این روند رو به رشد را ادامه و در بازی‌های بعدی نیز نتایج مناسب و لازم را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه بازی‌های بسیار سختی در آینده در پیش رو داریم، تصریح کرد: موفقیت نفت و گاز گچساران در بازی‌های آینده و کسب نتایج مطلوب در گرو حمایت هواداران بوده و من از هواداران درخواست دارم که در بازی‌های بعدی ما حمایت ویژه‌ای از تیم داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: در بازی بعدی در برابر فجر شهیدسپاسی در صورت پیروزی می‌توانیم راه را برای ماندن در لیگ هموارتر کنیم./تسنیم


کد مطلب: 94540

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/94540/موفقیت-تیم-نفت-گاز-گچساران-گرو-حمایت-هواداران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1