کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قطع روشنایی معابر ۷۷ روستای سرفاریاب

16 اسفند 1393 ساعت 12:22


در اقدامی عجیب روشنایی معابر ۷۷ روستای سرفاریاب قطع شد.
به گزارش کبنانیوز از سرفاریاب، بخشدار سرفاریاب با اشاره به قطع روشنایی معابر ۷۷ روستای این بخش گفت: این اقدام با هدف کاهش تلفات برق صورت گرفته است.
سید غلام‌‌حسن آتش‌سودا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامی تامل‌برانگیز قطع برق معابر تعدادی از روستاهای حومه سرفاریاب طی روزهای گذشته قطع شده و قرار است این کار در تمامی روستاها اجرایی شود.
بخشدار سرفاریاب دلیل قطع برق معابر روستایی را میثاق‌نامه شرکت توزیع نیروی بخش شهرستان چرام با هدف کاهش تلفات برق عنوان و با انتقاد از این حرکت تصریح کرد: این در حالی است که در نشست ستاد نوروزی روشنایی معابر از مهمترین مصوبات بوده است.
آتش‌سودا با بیان این‌که مناطق روستایی از جاذبه‌های گردشگری خوبی برخوردار هستند، افزود: سالانه مسافران و مهمانان نوروزی این مناطق را برای تفریح انتخاب می‌کنند.
این مسئول با بیان این‌که قطع برق بدون ایجاد زیرساخت‌ها برای کاهش تلفات و در آستانه نوروز باعث نارضایتی مردم شده است، افزود: روزانه مراجعات بسیاری از روستاها در اعتراض به نبود روشنایی داریم که خواهان رسیدگی به این مشکل هستند.
آتش‌سودا با بیان این‌که تعدادی از مراجعین از سرقت احشام خود و مشکل در رفت‌و آمد شبانه در روستاها به‌دلیل نبود روشنایی گله‌مند هستند، خاطرنشان کرد: قطع برق معابر روستایی بدون هماهنگی با بخشداری صورت گرفته است.
وی توجه به کاهش تلفات را خوب دانست اما در عین حال تصریح کرد: این کار باید با هماهنگی قبلی و با در نظر گرفتن روش‌های جایگزین صورت می‌گرفت.
به گزارش کبنانیوز، این در حالی است که برخی از دستگاه‌های دولتی در این بخش از پرداخت بدهی به شرکت توزیع نیروی برق خودداری و طلب‌کارانه نیز با مأموران برق برخورد می‌کنند.


کد مطلب: 94066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/94066/قطع-روشنایی-معابر-۷۷-روستای-سرفاریاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1