کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار نماینده بویراحمد و دنا با طلاب حوزه علمیه قم

13 اسفند 1393 ساعت 19:51


نماینده بویراحمد و دنا از تخصیص ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به طلاب کهگیلویه و بویراحمدی حوزه علمیه قم خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از قم، عصر امروز گردهمایی طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمدی مقیم حوزه علمیه قم در مدرسه مبارکه فیضیه قم با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نماینده بویراحمد و دنا در این گردهمایی با تشریح جایگاه حوزه علمیه در انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: خداوند نعمت های عظیمی مانند انقلاب، مراجع، حوزه را به جامعه اسلامی ایران عنایت کرده که باید شکرگزار این نعمت بود و درحفظ و حراست آن تلاش و کوشش کرد.zaree
زارعی در ادامه با ارائه گزارشی از بودجه سال ۹۴ بیان کرد: دولت و مجلس در بودجه جدید به توافق نهایی رسیدند و سهم ویژه‌ای برای زیر ساخت های فرهنگی در نظر گرفته اند.
زراعی گفت: حوزه‌های علمیه از مراکز مهم فرهنگی کشور هستند و در طول تاریخ، حوزه با رشادت‌هایی که در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی از خود به نمایش گذاشته، توانسته مورد توجه مردم قرار گیرد، از این سو حمایت از این پایگاه عظیم فرهنگی در حقیقت زنده داشتن انقلاب و نظام از شر دشمنان است.
نماینده بویراحمد و دنا رسالت حوزویان در این عصر را بسیار سنگین توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالایی که در جامعه، مساجد، مدارس و هیئت های مذهبی وجود دارد، روحانیت باید بیش از پیش در صحنه ها حضور یابد و به جهاد فرهنگی در برابر عقائد باطل اقدام کند.
وی از ساخت مجتمع فرهنگی فاطمه‌زهرا(س) ویژه طلاب و روحانیون کهگیلویه و بویراحمدی در قم خبر داد و اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای شروع این پروژه در نظر گرفته شده است و امیدواریم با تأمین اعتبار از سایر منابع مراحل اجرائی این مجتمع فرهنگی انجام بگیرد.
زارعی همچنین از تخصیص ۱۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون ریالی به طلاب کهگیلویه و بویراحمد مقیم قم خبر داد و افزود: مجوز اخذ ۱۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه‌ای ویژه طلاب کهگیلویه و بویراحمد حوزه علمیه قم از بانک مرکزی گرفته شد و طلاب می‌توانند با تشکیل پرونده در بانک سپه از این تسهیلات بهره‌مند شوند.


کد مطلب: 93645

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93645/دیدار-نماینده-بویراحمد-دنا-طلاب-حوزه-علمیه-قم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1