کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشمکش نیروهای هلال‌احمر و شهرداری یاسوج

13 اسفند 1393 ساعت 10:19


رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد گفت: مأموران شهرداری یاسوج در برخوردی نامناسب با نیروهای داوطلب هلال احمر این شهرستان مانع فعالیت آنها برای خدمات‌رسانی به جامعه هدف جمعیت هلال‌احمر شدند.dahsh
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عبدالحسین دهش صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان گزارشی از عملکرد جمعیت هلال‌احمر بویراحمد در موضوع سفرنامه «سلامت و امید» و جذب مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوب جمعیت هلال احمر بویراحمد اجرای سفرنامه «سلامت و امید» با رویکرد خدمات‌رسانی به مناطق محروم بود که این برنامه به نحو مطلوبی در این شهرستان برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در کنار اجرای برنامه سفرنامه «سلامت و امید» جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای درمان بیماران صعب‌العلاج و بی‌سرپرست یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد بود که متأسفانه مأموران شهرداری یاسوج با برخوردی نامناسب مانع این کار شدند.
رئیس جمعیت هلال‌‌احمر شهرستان بویراحمد تاکید کرد: صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد را مأموران شهرداری یاسوج  را برده‌اند و مبالغ آن صندوق‌ها هم مشخص نیست.
دهش افزود: داوطلبان افتخاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد در روزهای گذشته و در جریان اجرای برنامه سفرنامه «سلامت و امید» در حین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت و خدمات رسانی به بیماران صعب‌العلاج و بی‌سرپرست بود که مأموران شهرداری یاسوج با حرکت‌های ناپسند با مأموران هلال‌احمر بویراحمد رفتار کردند.
وی تصریح کرد: مأموران شهرداری یاسوج صندوق‌های هلال‌احمر شهرستان بویراحمد با زور و فشار از دست نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر گرفتند و آنها را با خود بردند.
دهش ادامه داد: صندوق جمع‌آوری کمک‌های مردمی با مقدار مبلغ آن دست مأموران شهرداری یاسوج و از میزان پول جمع‌آوری شده اطلاع در دست نیست.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بویراحمد افزود: این در حالی است که در تمام دنیا برای نیروهای داوطلب هلا‌ل احمر جایگاه خاصی قائل هستند.
وی گفت: از مسئولان شهرداری یاسوج انتظار می‌رود که به اینگونه رفتارها پاسخ مناسبی بدهند تا دیگر شاهد دلسردی نیروهای هلال احمر برای خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه نباشیم.


کد مطلب: 93512

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93512/کشمکش-نیروهای-هلال-احمر-شهرداری-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1