کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرصت خدمت به خانواده‌ شهدا را باید مغتنم شمرد

12 اسفند 1393 ساعت 23:18


vahidمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از  مدیرکل  و کارکنان دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری استان تقدیر کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز سید مصطفی مهدی مدیرکل و معاون بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری از خدمات این دفتر به جامعه ایثارگران قدردانی کرد.
مهدی در دیدار با مدیرکل تحول اداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از ارائه خدمات و پاسخگویی مناسب کارکنان و مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا تشکر می‌کنم.
محمدی‌تبار مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این دیدار با تسلیت ایام شهادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ایران مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.
وی گفت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از فرصت‌هایی بزرگ است که باید در عمر کوتاه مسولیت آن را مغتنم شمرد.
مدیرکل منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خدمت به ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا با مدیریت عالی استان کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت استاندار و نگاه آنها به جامعه ایثارگری شکل عملیاتی‌تر و عینی‌تر گرفته است.
 


کد مطلب: 93464

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93464/فرصت-خدمت-خانواده-شهدا-باید-مغتنم-شمرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1