کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نصب بنر ترحیم در دهدشت ممنوع شد

12 اسفند 1393 ساعت 12:40


فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که نصب بنرهای متوفی در سطح شهر دهدشت زیبنده نیست خواستار ممنوعیت صدور مجوز این بنرها از سوی شهرداری شد.
کرامت کریمی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان تعامل اعضای این شورا در رفع مشکلات ترافیکی دهدشت را خوب ارزیابی کرد و گفت: اعضای شورای ترافیک با نگاه تعاملی، قانونمند و تعهدی برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به شهروندان تلاش می‌کنند.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: هر مصوبه‌ای از این نشست که تاکنون عملیاتی نشده است با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد.
کریمی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران و مسافران نوروزی به شهرستان فرهنگ‌سازی با نگاه رافت اسلامی در عین حاکمیت قانونی برای مسافران را ضروری خواند و افزود: در اجرای قانون مطابق آن چیزی که از ما خواسته شده است با شجاعت و رعایت اخلاقیات همراه خواهد بود.
رئیس شورای ترافیک کهگیلویه خواستار اتمام حفاری‌ها در سطح شهر از ۱۵ اسفند شد و گفت: هرگونه عملیات حفاری جز در موارد اضطراری و آن‌ هم با نظارت در سطح شهرستان ممنوع است.
این مسئول ورودی‌های دهدشت از دو مسیر طولیان و سوق را مورد اشاره قرار داد و افزود: ماشین‌آلات پارک شده راه و شهرسازی در محوطه ورودی سوق و نخاله‌های ورودی طولیان در اسرع وقت جمع‌آوری شوند.
وی از بازدید میدانی در سطح شهر و بررسی حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: در این بازدید مشکلات همه حوزه‌ها شناسایی و نسبت به تصمیم‌گیری رفع آن‌ها در آخرین جلسه شورای اداری تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد.
کریمی نصب بنرهای ترحیم در سطح شهر را زیبنده شهر ندانست و با بیان این‌که شهرداری نباید اجازه نصب چنین بنرهایی صادر کند تصریح کرد: از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری و با بهره‌گیری از طبیعت خدادادی به جای تصاویر متوفی در سطح شهر نصب شود.


کد مطلب: 93361

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93361/نصب-بنر-ترحیم-دهدشت-ممنوع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1