کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهبانی‌پور فردا کارش را در فرهنگ و ارشاد استان آغاز می‌کند

12 اسفند 1393 ساعت 9:56


دهبانی پور از فردا کار خود را در فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد شروع می‌کند.
بعد از به تعویق افتادن جلسه تودیع و معارفه مدیران کل جدید و قدیم فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد به جهت تداخل با برخی برنامه‌های کاری وزارتخانه، این جلسه چهارشنبه این هفته راس ساعت ۱۰ و در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
در نهایت بعد از مدت‌ها انتظار و اخبار ضد و نقیض از تغییرات در مدیریت فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد هفته قبل اعلام شد که دکتررضا دهبانی پور از نیروهای تحصیل کرده و دانشگاهی استان به این سمت منصوب گردید.dhbani
دهبانی‌پور اصلاح‌طلب و دارای گرایش اعتدالی است. وی مورد حمایت طیف گسترده‌ای از هنرمندان و اهالی فرهنگ استان و موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
در روزهای گذشته و بعد از اعلام خبر رسمی امضای حکم رضا دهبانی‌پور از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این موضوع بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های استان و شبکه‌های اجتماعی داشته است و حجم وسیعی از مباحث در این شبکه‌ها به این موضوع اختصاص پیدا کرده است. که این مسئله به اهمیت حوزه فرهنگ در جامعه و هم چنین کشدار شدن بحث جابجایی در این دستگاه بر می‌گردد. پیش بینی می‌شود جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال اهالی هنر و فرهنگ مواجه گردد.
دهبانی‌پور در پاسخ سئوال خبرنگار کبنانیوز که از برنامه‌های کاری وی پرسیده شد، گفت: برنامه ها و دغدغه‌های خود را در روز معارفه خواهم گفت.
وی هم چنین رونق بخشیدن به فضای هنری و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و توجه ویژه به هنرمندان و اهالی فرهنگ و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را از اهم برنامه های خود عنوان کرد.
به گزارش کبنانیوز، مراسم تودیع و معارفه چهارشنبه با حضور نوش‌آبادی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و علی‌احمدی مدیرکل امور استان‌ها و مسئواین استانی برگزار خواهد شد.
کمالوندی مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هفته قبل از سوی رئیس کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی منصوب و معرفی گردید.


کد مطلب: 93321

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93321/دهبانی-پور-فردا-کارش-فرهنگ-ارشاد-استان-آغاز-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1