کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلایه تند غفاری از تاجگردون، زارعی و بزرگواری

12 اسفند 1393 ساعت 1:38


حسن غفاری

حسن غفاری عکاس برتر استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور با ارسال نامه سرگشاده‌ای از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، متن این پیام بدین شرح است؛

سلام و درود به نمایندگان محترم استان‌ کهگیلویه و بویراحمد

همان طور که می‌دانید تصاویری از مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و زندگی محقرانه‌ای که دارند، به مدت سه روز میهمان دیوارهای خانه ملت بوده است.

هدف از برگزاری اینچنین نمایشگاه‌هایی نشان دادن وضع موجود مردمی است که شما برای راهیابی به مجلس بارها در خانه‌هایشان را زدید، در مجالس ترحیم‌شان شرکت کردید و برای بهتر کردن زندگی شان وعده‌ها دادید. یا اینطور بگوییم همان مردمی که ازسه سال پیش تاکنون عکس و شعارهای انتخاباتی شما را آویزان به در و دیوار خانه‌هایشان دارند و حالا عکس‌های آنهاست که سه روز بر در و دیوار خانه شما مجلسیان نصب گردیده است.

خوبی عکس هم به همین است که وقتی پاهای مردمی چنان در گل و لای محرومیت فرو می‌رود که توان حرکت کردن نداشته باشند، عکس‌هایشان می‌تواند به دور از محدودیت‌های تلخ زندگی های نابرابر به پرواز درآیند و اینجا و آنجا مهمان چشمان گاه صبور و تیزبین و گاه کم حوصله و فراموش‌کار گردند.

نمایندگان محترم!

با اینهمه دیدن این تصاویر برای شما تازگی نداشت.

شما خود زاده این محرومیت هستید و با آن آشنایید. راستش را بخواهید در تمام زمان اجرای این پروژه که با همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و به مدد وعده‌های شما شکل گرفت، نگرانی‌مان این بود که نکند این اتفاق به یک سرگرمی سیاسی تبدیل شود و یا به جای اینکه اصل مسأله محرومیت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار گیرد، شرایط بهره‌برداری برای گروه و یا افراد خاصی را با شعار دفاع از محرومان بوجود آورد.

به همین خاطر امیدواریم بعد از اینکه شما با حضور رئیس مجلس در کنار عکس‌های موکلین محرومتان عکس‌هایی انداختید که در سایت‌های استان منتشر گردید، در گوش ایشان درباره اصل موضوع محرومیت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سخن‌هایی گفته باشید.
یک جورهایی دوست داشتیم شما در این سه روز در کنار عکس‌ها می‌ماندید. سد راه عبور بی‌تفاوت سایر نماینده‌ها از کنار عکس‌ها می‌شدید و پیرامون تک‌تک عکس‌ها و از حقی که این سرزمین به گردن ایران زمین دارد، سخن می‌گفتید.TAJ.ZARE.BZORG.

ریاست کمیسیون‌های متعدد مجلس را به پای عکس‌ها می‌کشاندید که بگویید سرچشمه آبادی ایران از این سرزمین است، خطابه‌های غرا از تریبون مجلس می‌خواندید و دولتی‌ها را به دیدن عکس‌ها دعوت می‌کردید تا  شرایطی بوجود آید برای ساماندهی و زندگی بهتر موکلین‌تان.

جناب‌آقای بزرگواری! آن چماق لریت را اینجا اگر امتحان می‌کردی شاید کسی به روی خودش نمی‌آورد...

جناب‌آقای زارعی؛ بر غیرت لریت بیفزای

و جناب آقای تاجگردون؛ باور کنید نمی‌خواستیم که عکس‌ها شرایط تمسخر سایر نماینده‌ها را برایتان بوجود آورده باشد.


کد مطلب: 93277

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93277/گلایه-تند-غفاری-تاجگردون-زارعی-بزرگواری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1