کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عملکرد مسئولان در بحث اقتصاد مقاومتی بررسی شود

11 اسفند 1393 ساعت 17:52


نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های ارتباط جمعی این استان عملکرد مسوولان اجرایی و نهادهای دولتی استان در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر روز دوشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نسخه نجات بخش از راهکارهای مهم مقابله با تحریم های اقتصادی دشمنان است.
وی با اشاره به لزوم آگاهی بخشی کافی در زمینه اهداف و ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این نوع اقتصاد می تواند به الگویی برای سایر کشورهای دنیا تبدیل شود.
حسینی صدر اظهار کرد: سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز بیش از پیش از سوی رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای مردم این استان تشریح شود.
وی عنوان کرد: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای عملی کردن محتوا و ماهیت شعار هر سال که به طور حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب انتخاب می شود اقدامات لازم را انجام دهند.
حسینی صدر ابراز داشت: با توجه به نزدیک بودن عید باستانی نوروز از رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود در زمینه ترویج سنت های حسنه مربوط به این ایام از جمله دید و بازدید و صله رحم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
وی افزود: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد آثار و ابعاد شخصیتی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در این استان که جزو مفاخر استان و خطه جنوب کشور بودند را انعکاس دهند.
حسینی صدر گفت: خبرنگاران به عنوان سربازان جبهه فرهنگی رسالت سنگینی بر عهده داشته و در این راستا با مسایل و مشکلات متعددی نیز مواجه هستند.
مسوول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: قلم به عنوان مهمترین ابزار خبرنگاران برای اطلاع رسانی دارای اهمیت ویژه ای بوده و در این زمینه قدرتمندتر از سایر سلاح ها است.
سرهنگ حسین اتابک افزود: رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد به مسایل کلان و مهم جامعه بپردازند و دچار سیاست زدگی نشوند زیرا این امر بلای جان رسانه ها خواهد بود.
وی بیان کرد: بیان خدمات ارزنده نظام، انقلاب و دولت ها از سوی رسانه های ارتباط جمعی خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان است.
اتابک اظهار کرد: از آنجا که یکی از برنامه های مهم دشمنان تضعیف باورها و اعتقادات دینی ملت ایران است باید رسانه های ارتباط جمعی بیش از پیش وارد حوزه فرهنگی و اعتقادی شوند.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان اینکه در آستانه سال جدید منتظر نامگذاری و شعار سال از سوی مقام معظم رهبری هستیم، یادآور شد: اصحاب رسانه و مسئولان اجازه ندهند نام‌گذاری سال‌ها در حد شعار بماند، بلکه با عمل به اهداف این شعار محتوا و ماهیت آن را بیان کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز، یازدهم اسفند در نشست خبری با اشاره به شهادت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: در استان صد در صد شیعه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشن‌های عروسی و شادی در دهه فاطمیه شایسته و زیبنده نیست.
وی با بیان اینکه رسانه‌های بیدار و همراه انقلاب توطئه‌های ضد انقلاب را خنثی کنند، افزود: رسانه‌ها باید به اهم مطالب رهبری بپردازند و اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری یک کمربندی ایمنی است که باید با تکیه بر نیروی انسانی این مهم انجام شود.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سازش با استکبار و استعمار را عبور از خط قرمز نظام دانست و عنوان کرد: ولایت و رهبری خط قرمز انقلاب اسلامی است و نباید حادثه ۹ دی که با حمایت کشورهای آمریکا و انگلیس با هدف براندازی انقلاب و نظام از این خط قرمز عبور کرد، فراموش شود.
حسینی‌صدر با بیان اینکه در آستانه سال جدید منتظر نامگذاری و شعار سال تاز سوی مقام معظم رهبری هستیم، یادآور شد: اصحاب رسانه و مسئولان اجازه ندهند نام‌گذاری سال‌ها در حد شعار بماند، بلکه با عمل به اهداف این شعار محتوا و ماهیت آن را بیان کنند.


کد مطلب: 93186

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93186/عملکرد-مسئولان-بحث-اقتصاد-مقاومتی-بررسی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1