کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک زن رئیس هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد شد

13 اسفند 1393 ساعت 9:44


رئیس هیئت هاکی کهگیلویه و بویراحمد با رأی اعضای انتخاب شد.ghashtasb
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، با حضور مجتبی حسینی دبیر فدارسیون هاکی و جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد مجمع انتخابات هیئت هاکی این استان برای تعیین رئیس هیئت به مدت ۴ سال برگزار شد.
در این نشست که دو کاندیدای ریاست هیئت برنامه‌های خود را اعلام کردند رأی‌گیری با ورقه انجام شد که در نهایت شهلا گشتاسبی پیشکسوت سرشناس هاکی استان با کسب ۹ رأی از مجموع ۱۷ رأی توانست سکان هاکی کهگیلویه و بویراحمد را در دست بگیرد.
در این نشست شهلا گشتاسبی با بیان برنامه‌های خود برای هدایت این هیئت اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از پیشکسوتان هاکی استان بخواهیم تا وارد میدان شوند چراکه در سطوح ملی و بین‌المللی هاکی استان همه ظرفیت‌های لازم را دارد.
وی خرد جمعی را بهترین راه برای رسیدن به وضعیت خوب گذشته استان در این رشته دانست و گفت: باید کاری کرد تا دوباره به مانند چند سال گذشته وقتی نامی از هاکی استان ما به گوش حریفان داخلی و خارجی می‌افتد لرزه بر اندام آن‌ها بیفتد چراکه این استان مهد هاکی ایران است.
گشتاسبی افزود: برای این کار برنامه‌های زیادی دارم از جمله اینکه با یک شرکت تهیه و تولید و سازنده لوازم هاکی در کشور پاکستان رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ام تا در استان ما هم یک شعبه از این شرکت راه‌اندازی شود.
وی افزود: با این کار همه استعدادهای هاکی استان در شهرهای مختلف می‌توانند عرض اندام کنند و اکنون باید به غیر از گچساران که مهد هاکی ایران و استان است به توسعه این رشته ورزشی در سایر شهرستان‌ها نیز فکر کنیم.
گشتاسبی گفت: در زمینه داوری و همچنین مربی‌گری هاکی کلاس‌هایی را در دستور کار قرار می‌دهیم و سعی ما بر این است که در استان به پایه‌ها بیشتر رسیدگی کنیم چراکه اگر عقب‌ماندگی داشته‌ایم به همین دلیل عدم توجه به پایه‌ها بوده است.
رئیس جدید هیئت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد با استمداد از همه پیشکسوتان هاکی استان برای یاری دادن به وی در ادامه راه افزود: نباید دل خود را به کمک‌های فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوش کرد و امروز همه باید به دنبال حامی مالی برای این رشته ورزشی باشیم.
به گزارش کبنااسپورت، ۴۵ سال از  عمر هئیت هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد که شهلا گشتاسبی به عنوان اولین زن رئیس‌ هیئت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از جمله هیئت هاکی انتخاب شد.


کد مطلب: 93125

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93125/یک-زن-رئیس-هیئت-هاکی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1