کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین تماشاگران دنیا؛ این برد متعلق به شماست

11 اسفند 1393 ساعت 1:07


صادق خادمی*kanonhavadaranNaft (5)
نفت و گازِ همه گچساران ۲- گیتی پسند اصفهان ۱
بردی شیرین برای همه گچسارانی ها، از لر و ترک گرفته تا هرکسی که در گچساران متولد نشده اما در شهرمان زندگی می کند. بردی شیرین برای پیر و جوان، بردی برای همه گچسارانی ها با هر فکر و عقیده ای... گچسارانی ها آمدند و تیمشان هم برد.
کمتر کسی می تواند باور کند که این تعداد تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کند. نفت و گاز هفته های اخیر هیچ چیزی باقی نگذاشته بود... نه نتیجه، نه آرامش و نه هیچ نکته امیدوارکننده دیگری... تماشاگر برای چه می بایست به استادیوم می آمد؟ برای یک تیم رده یازدهمی؟ برای تیمی که به همه تیم ها می باخت؟ برای یک تیم مایوس کننده؟ اما هواداران نفت و گاز گچساران آمدند، آنها آمدند که ثابت کنند بهترین تماشاگران دنیا هستند، در یک کلام؛ آنها آمدند و به تیم جان دادند... جانی که به حتم روز به روز در رگهای فوتبال گچساران بیشتر و بیشتر خواهد شد و صد البته تاثیر آن را در هفته های بعد نیز خواهیم دید.http://gogfc.ir/images/phocagallery/thumbs/phoca_thumb_l_naft-giti%20bargasht21.jpg
آری، این حضور پر رنگ هواداران، روحی در کالبد نفت و گاز بود و از سکوها به جان تیم دمیده شد، سکوهایی که تماشاگران آن نشان دادند تا چه اندازه به تیم خود عشق می ورزند. آنها موتور محرکه تیم شدند. تیمی که در لیگ بدترین روزها را سپری می کند، با حضور عجیب تماشاگران جان گرفت، راه افتاد، دوید، گل زد، زیبا بازی کرد و غرید... و امید را باری دیگر در دل هزاران هوادار گچسارانی زنده کرد.
http://gogfc.ir/images/phocagallery/thumbs/phoca_thumb_l_naft-giti%20bargasht10.jpg
کانون هواداران نفت و گاز بر خود لازم و واجب می داند که دست یکایک همه هواداران را به گرمی بفشارد و بر دستانشان بوسه زند و از این حضور حماسی قدردانی نماید و البته جا دارد از جناب آقای پورالحسینی رییس محترم آموزش و پرورش گچساران نیز بطور ویژه تشکر کرد که زمینه حضور محصلان را  در ورزشگاه فراهم نمود و البته از همه کسانیکه به هر نحوی در این برد شیرین و روحیه ساز موثر بودند کمال سپاسگزاری را خواهیم داشت و امیدواریم که در هفته های آینده و روز به روز این حمایت بیشتر شود چرا که نفت و گاز گچساران متعلق به همه دوستداران و عاشقان این تیم است.
NaftMes-(70)

 
*مسئول کانون هواداران نفت و گاز گچساران
 


کد مطلب: 93002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/93002/بهترین-تماشاگران-دنیا-این-برد-متعلق-شماست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1