کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شوند

10 اسفند 1393 ساعت 12:50


رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از همایش تجلیل از سرآمدان علمی، پژوهشی و فناوری استان در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، علی مرادی پیش از ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: بزرگان استان کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در توسعه اجتماعی، علمی و فرهنگی کشور و استان داشته اند.
وی افزود: بزرگداشت سرآمدان ملی استان که یا متولد این خطه هستند و یا در آن سکونت دارند تکلیفی است که بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد قصد دارد با اهدافی از جمله ارج نهادن به جایگاه و فعالیت های آنها، آن را انجام دهد.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه الگو سازی از بزرگان و فرهیختگان برای نسل جوان دومین هدف بنیاد نخبگان استان در تجلیل از سرآمدان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: تجلیل از این بزرگان موجب معرفی، شناساندن و الگو سازی از آنان برای تمام جوانان و افرادی می شود که علاقمند به خدمت به دین و میهن هستند
مرادی سرآمدان و فرهیختگان را بهترین الگو برای جامعه کنونی عنوان کرد و بیان داشت: نخستین همایش تجلیل از سرآمدان علمی، پژوهشی و فناوری استان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ توسط بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی در ادامه به شیوه شناسایی این سرآمدان اشاره کرد و افزود: متقاضیان می توانند فرم شناسنامه علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگ و خدمت سرآمدان استان کهگیلویه و بویراحمد را از وبگاه بنیاد نخبگان استان به آدرس kb.bmn.ir دریافت و تکمیل نمایند.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متقاضیان تا پایان اسفندماه سالجاری فرصت دارند تا پس از تکمیل فرم مذکور آن را به بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال نمایند.


کد مطلب: 92857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/92857/سرآمدان-کهگیلویه-بویراحمد-تجلیل-می-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1