کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجمع معلمان کهگیلویه و بویراحمد/تصاویر

10 اسفند 1393 ساعت 11:13


معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نارضایتی از وضعیت حقوق و مزایای کارمندی خود تجمع کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، فرهنگیان شهرستان کهگیلویه به دلیل نارضایتی از وضعیت حقوق، پاداش و مزایای خود در جلوی اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجمع کردند.
بنابراین گزارش، معلمان در این تجمع خواستار افزایش حقوق، پاداش و مزایای خود و خواستار رفع ضعف منابع مالی در آموزش و پرورش شدند.
آنها از دولت تدبیر و امید خواستار چاره‌اندیشی برای مشکلات معیشتی معلمان و فرهنگیان شدند.
همچنین معلمان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلیل نگرانی از وضعیت حقوق خود اعتراض و تجمع کردند.
فرهنگیان مرکز استان در مقابل اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض خود را در بندهای شامل حذف رتبه‌بندی مشاغل، وضعیت بد معیشتی معلمان، عدم افزایش حقوق فرهنگیان عدم تخصیص مزایا، رسیدگی به وضعیت خانه معلمان، اعطا نکردن وام کم‌بهره، رسیدگی نشدن به وضعیت مدارس و... را عنوان کردند.
پلاکاردهای با نوشته‌های « نه چپ نه راستیم فقط معلم هستیم»،  «ما معلمین معیشت معیشت» و «معلم نان را چه زیبا تدریس می‌کند درحالی که سفره نان خانواده اش خالی است» در دست معلمان تجمع کننده مشاهده می‌شد.
فرهنگیان شهرستان چرام همچنین با سراسر استان و کشور با تجمع در مقابل اداره‌ آموزش و پرورش چرام اعتراض کردند، فرماندار چرام و رئیس آموزش و پرورش این شهرستان در جمع تجمع کنندگان حاضر شدند.
فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جمع قول داد که پیگیر مطالبات و خواسته‌های معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور باشد و گفت: حرف شما معلمان را به گوش مسئولان کشوری خواهیم رساند.
 
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جمع تجمع کنندگان، اظهار کرد: برنامه‌های از سوی وزارتخانه برای رفع مشکلات معلمان در نظر گرفته شده که راه‌اندازی صندوق رفاهی فرهنگیان و سازمان رفاهی از جمله اقدامات برای رفع مشکلات معلمان است.
زارع‌پور تصریح کرد: در بوجه امسال توقعات و انتظارات فرهنگیان لحاظ نشده و این وضعیت موجب نارضایتی قشر فرهنگی در کشور شده‌است.
این تجمع همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
frhngin.moaalman (1) frhngin.moaalman (2) frhngin.moaalman (3) frhngin.moaalman (4) frhngin.moaalman (5) frhngin.moaalman (6) frhngin.moaalman (7) frhngin.moaalman (8) frhngin.moaalman (9) frhngin.moaalman (10) frhngin.moaalman (11) frhngin.moaalman (12) frhngin.moaalman (13) frhngin.moaalman (14) frhngin.moaalman (15) frhngin.moaalman (16) frhngin.moaalman (17) frhngin.moaalman (18) frhngin.moaalman (19) frhngin.moaalman (20) frhngin.moaalman (21) frhngin.moaalman (22) frhngin.moaalman (24)
 


کد مطلب: 92831

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/92831/تجمع-معلمان-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1