کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دومین یادواره شهدای ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد

9 اسفند 1393 ساعت 19:43


برگزاری دومین یادواره ۱۰۴ شهید ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد
دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار شد.
دومین یادواره شهدای ورزشکار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (۹ اسفند) با حضور رئیس جامعه ورزشکاران کشور، فرمانده سپاه فتح استان، مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
varzsh
جهانبخش ایزدپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره از حضور سردار داوود آذرنوش، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، مسئولان استانی و شهرستانی تشکر کرد.
ایزدپور افزود:اگر امروز نبض و نفس ما می زند به دلیل رشادت ها و ازخود گذشتگی های فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با بیان این که به برکت خون شهدای بزرگوار کشور امروز اینجا جمع شده ایم تا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «زنده نگه داشتن یاد شهدا، کمتر از شهدا نیست» زیرا شهدا از ما انتظار دارند نسبت به انقلاب، نظام، شهدا و ولایت پایبند باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به کلمه تاریخی امام که فرمودند « ما تا آخر ایستاده ایم» اشاره و عنوان کرد: این جمله بیانگر اعلام موجودیت ماست که پشت سر ولایت با همه قوا ایستاده ایم.
ایزدپور در ادامه، گفت: سال گذشته نخستین یادواره ۱۰۴ ورزشکار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را برگزار کردیم و امسال نیز دومین یادواره این شهدا را با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج انجام دادیم.
رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور عنوان کرد:
برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کشور در سال آینده/شناسایی پنج هزار شهید ورزشکار
رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور از برگزاری یادواره شهدای کشور در سال آینده خبر داد و افزود: تاکنون پنج هزار شهید ورزشکار در کشور شناسایی شده اند.
سردار داوود آذرنوش، رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور امروز ( ۹ اسفند) در حاشیه یادواره ۱۰۴ شهید ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: تاکنون حدود پنج هزار شهید ورزشکار در کشور شناسایی شده است.
سردار آذرنوش با بیان این که دست نوشته های این شهدا نیز جمع آوری شده، افزود: پیش بینی شود که این تعدا شهید ورزشکار به شش هزار نفر در کشور برسد.
وی بیان داشت: با رایزنی های صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم که روز ۲۳ بهمن به عنوان روز شهدای ورزشکار کشور به ثبت برسد.
این مسئول بسیجی کشور عنوان کرد: این پیشنهاد نیازمند طی مراحلی است که در شورای فرهنگ عمومی کشور مطرح و انشالله در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز شهدای ورزشکار ثبت خواهد شد.
آذرنوش همکاری بسیج ورزشکاران با سازمان ورزش و جوانان در اجرای برنامه های راهبردی و فرهنگی را گامی برای برطرف کردن مشکلات دانست.
رئیس بسیج جامعه ورزشکاران کشور گفت: یادواره شهدای ورزشکار سال آینده برگزار و در تلاش هستیم که اسناد و اطلاعات شهدای این عرصه را جمع آوری کنیم.


کد مطلب: 92629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/92629/دومین-یادواره-شهدای-ورزشکار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1