کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جعل اسناد توسط پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد

9 اسفند 1393 ساعت 18:26


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ پیمانکار متخلف در این استان به مدت یکسال از فعالیت محروم شدند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید حسین کاظمی ظهر امروز در جلسه شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد که به منظور بررسی ۱۰۱ پروژه گچساران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ پیمانکار استان کهگیلویه و بویراحمد در انجام وظایف محوله تخلف کرده‌اند که بر اساس قانون پیمانکاران متخلف با آنها برخورد خواهد شد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: سه نفر از پیمانکاران جعل اسناد و ۹ نفر از آنها پروژه‌های خود را رها کردند که این افراد طبق قانون پیمانکاران متخلف مجازات خواهند شد.
کاظمی بیان کرد: برخی پیمانکاران مقدار زیادی پیش‌پرداخت و قیر در سنوات گذشته دریافت کرده‌اند که متأسفانه پول‌ها را برده‌اند و نه کاری انجام و نه پول‌ها را عودت داده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه متاسفانه برخی پیمانکاران اقدام به گرفتن پیش پرداخت پروژه عمرانی و همچنین گرفتن قیر مازاد کردند اما تاکنون آغاز به کار نکرده‌اند تصریح کرد: به اداره‌کل راه و شهرسازی یک هفته مهلت داده می‌شود که اسامی پیمانکاران با مقدار مبلغ را مشخص کنند تا طبق قانون پیمانکاران با آنها برخورد شود.
این مسئول تصریح کرد: طبق قانون در موردی که تخلف پیمانکار سبب خسارت به پروژه شود و پیمانکار نسبت به جبران خسارت اقدام نکند، از یک تا ۳ سال محروم می‌شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد تنها شورای فنی در کشور است که در آن معایب پروژه‌های عمرانی با حضور خبرنگاران بررسی می‌شود.
وی با اشاره به پروژه‌های شهرستان گچساران گفت: پروژه‌های این شهرستان فعال هستند.
به گزارش کبنانیوز، در این نشست پیمانکار بیمارستان ۶۴ تختخوابی گچساران تشویق شد.


کد مطلب: 92609

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/92609/جعل-اسناد-توسط-پیمانکاران-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1