کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرمربی سابق نفت گچساران سکوتش را شکست

9 اسفند 1393 ساعت 8:52


naderyanسرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران طی یادداشتی که برای کبنا ارسال کرده است، از همه هواداران این تیم خواست تا ضمن حضور در بازی آینده این تیم، تیمشان را تا آخرین لحظه حمایت کنند.
به گزارش کبنااسپورت، یوسف نادریان در یادداشت خود خطاب به هواداران آورده است:
به نام خدا
با عرض سلام و ادب خدمت مردم غیور و شریف گچساران
بعد از تقریباً دو سال سکوت برای شهری که از صمیم قلب دوستش دارم سکوت را شکسته چون اکنون دیگر وقت سکوت نیست...
من می دانم این تیم با چه سختی و دشواری به لیگ دسته اول صعود کرد. این سختی بیشتر برای شما مردم خوب و دوست داشتنی بود که بدون هیچگونه منافع مالی در سرما و گرما یار و یاور این تیم بودید و این را من در این دو سال با پوست و استخوان خود حس کردم که اگر شما عزیزان را در قزوین و مشهد داشتیم با اطمینان خاطر به لیگ دسته اول صعود می کردیم.
آری، اکنون وقت سکوت نیست چون تیم شهرمان(گچساران) به حمایت همه شما عزیزان احتیاج دارد، شمایی که صاحبان اصلی تیم هستید. عاجزانه از همه شما خوبان تقاضا دارم که روز یکشنبه ۹۳/۱۲/۱۰ به ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران آمده و یک پارچه از تیم خود حمایت کنیم. پیروزی و سربلندی شما آرزوی قلبی من است، چرا که هرگز آن دو سال خوب در کنار شما گچسارانی های غیور از یاد و خاطرم پاک نخواهد شد.
دوستدار شما یوسف نادریان
.
به گزارش کبنانیوز، پیش از این یوسف نادریان سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران موفق شده بود تا در سالی پر فراز و نشیب این تیم را به لیگ دسته یک فوتبال کشور برساند و خاطراتی خوب و روزی به یادماندنی را در ذهن هواداران نفت خلق کند. وی در این فصل سرمربیگری تیم فوتبال پیام خراسان را عهده دار بود.
در چارچوب هفته شانردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و گیتی پسند اصفهان روز یکشنبه ۱۰ اسفند در حالی در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف هم می روند که هر دو تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.
.
Naft


کد مطلب: 92535

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/92535/سرمربی-سابق-نفت-گچساران-سکوتش-شکست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1