کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهبانی‌پور سکاندار فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد شد

4 اسفند 1393 ساعت 14:33


پس از ماه‌ها کش و قوس در نهایت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پای حکم رضا دهبانی‌پور به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را امضاء کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، دهبانی‌پور دانش‌ آموخته حقوق و روابط بین‌الملل در مقطع دکترا و از نیروهای اصلاح‌طلب و با گرایش اعتدالی می‌باشد.
وی همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج است.
دهبانی پور که در عملیات آزادسازی خرمشهر از ناحیه فک و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد. وی در دوره اصلاحات معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج را بر عهده داشت. در دوران معاونت وی چندین جشنواره معتبر هنری و فرهنگی توسط دانشگاه یاسوج برگزار گردید.
همچنین در کارنامه مدیریتی دهبانی‌پور ریاست مرکز عالی فرهنگیان استان، شوراهای روستایی جهاد سازندگی بهمئی دیده می‌شود.
وی جانشین امین کمالوندی می‌شود که از اردیبهشت ۹۰ تاکنون در این مسئولیت حضور دارد.
امین کمال‌وندی مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: این جابجایی بنا به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد انجام می‌گیرد، سیاست کلی وزارتخانه بر تغییر می‌باشد و آنها دنبال سپردن کار به نیروهای توانمند و همسو با دولت جهت تسریع در برنامه های دولت می باشند.
مدیرکل جدید ارشاد کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ اسفندماه معارفه می‌شود

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرکل جدید ارشاد استان ۱۳ اسفندماه معارفه می‌شود.
مجید بایگانی ظهر امروز گفت: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روز چهارشنبه ۱۳ اسفند‌ماه ساعت ۱۰ صبح موکول شد.
وی اظهار کرد: این مراسم که قرار بود ۱۰ اسفندماه برگزار شود به دلیل هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روز چهارشنبه ۱۳ اسفندماه موکول شد.

بایگانی تصریح کرد: در این مراسم نوش‌آبادی معاون امور حقوقی، امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمدی مدیرکل امور استان‌های این وزارتخانه و حسین‌پور مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت.


 
dhbani
dhbani


کد مطلب: 91409

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/91409/دهبانی-پور-سکاندار-فرهنگ-ارشاد-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1