کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استادیوم تختی در شهرستان گچساران بهسازی می‌شود

4 اسفند 1393 ساعت 13:34


رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: استادیوم تختی‌ شهرستان گچساران مرمت و بهسازی می‌شود. hoseyni

اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: استادیوم تختی در گچساران که قدیمی‌ترین استادیوم در این شهرستان بوده، اکنون در حال مرمت و بهسازی ‌است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه استادیوم تختی قدمت بسیار بالایی داشته و بسیار فرسوده شده، امسال مرمت و بهسازی آن در دستور کار اداره ورزش و جوانان این شهرستان قرار گرفت.
رئیس ورزش و جوانان گچساران گفت: امسال ۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ (‌مناطق محروم‌) برای مرمت و بهسازی استادیوم تختی این شهرستان اختصاص داده شده که تاکنون ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن جذب شده است.
حسینی خاطرنشان کرد: اکنون روند بهسازی و مرمت استادیوم تختی یک روند مناسبی بوده و در صورت تأمین اعتبار مابقی اعتبار پیش بینی شده، این استادیوم به زودی به طور کامل مرمت می‌شود.
‌وی از احداث سالن ورزشی چند منظوره در باباکلان گچساران خبر داد و عنوان کرد: ۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای این پروژه اختصاص داده شده است.
رئیس ورزش و جوانان گچساران در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه جذب شده است.
 TakhtiGachsaran-(29) TakhtiGachsaran-(27) TakhtiGachsaran-(26) TakhtiGachsaran-(25) TakhtiGachsaran-(20) TakhtiGachsaran-(21) TakhtiGachsaran-(22) TakhtiGachsaran-(24) TakhtiGachsaran-(23) TakhtiGachsaran-(19) TakhtiGachsaran-(18) TakhtiGachsaran-(17) TakhtiGachsaran-(16) TakhtiGachsaran-(15) TakhtiGachsaran-(10) TakhtiGachsaran-(11) TakhtiGachsaran-(12) TakhtiGachsaran-(13) TakhtiGachsaran-(14) TakhtiGachsaran-(9) TakhtiGachsaran-(8) TakhtiGachsaran-(7) TakhtiGachsaran-(6) TakhtiGachsaran-(5) TakhtiGachsaran-(1) TakhtiGachsaran-(2) TakhtiGachsaran-(3) TakhtiGachsaran-(4)


کد مطلب: 91371

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/91371/استادیوم-تختی-شهرستان-گچساران-بهسازی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1