کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجهیز کتابخانه دولت‌آباد یاسوج با اعتبار ۶۱۰ میلیون ریال

3 اسفند 1393 ساعت 11:00


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز کتابخانه عمومی دولت‌آباد یاسوج با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، زینب قربانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کتابخانه عمومی دولت‌آباد یاسوج با کمک موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال تجهیز می‌شود و در اواخر ماه اسفند ۹۳ به بهره‌برداری می‌رسد.
فعال بودن انجمن و کانون‌های کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انجمن‌ها و کانون‌های کتابخانه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: انجمن‌ها و کانون‌های کتابخانه‌های عمومی سراسر استان فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان‌ها دارند، به طور مثال اجرای تئاتر، قصه‌گویی و نقد کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان مرتب برگزار می‌شود.
قربانی تصریح کرد: این نوع فعالیت‌های هنری و فرهنگی با هدف تبلیغ کتاب و کتابخوانی انجام می‌گیرد.
این مسئول کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی با تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری، آشنایی کودکان با این فرهنگ از مهمترین دغدغه‌های مسئولان کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد است و این کار جزء با توسعه پایدار کتاب و کتابخوانی محقق نمی‌شود.
قربانی افزود: نقد کتاب با موضوعات انقلاب در دهه فجر و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های انجمن‌ و کانون‌های کتابخانه‌های عمومی در سطح شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
وی در ادامه یادآور شد: با همکاری خیرین و مشارکت موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی کتابخانه عمومی دولت‌آباد یاسوج با اعتبار ۶۱میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تجهیز شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از نمایندگی موسسه فرهنگی و آموزشی قلم‌چی در این استان افزود: این دومین کتابخانه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است که با همکاری خیرین و مشارکت موسسه قلم‌چی تجهیز شده‌اند.
افتتاح ۵ کتابخانه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
قربانی اضافه کرد: تا پایان سال ۹۳، پنج باب کتابخانه روستایی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تجهیز و برای استفاده عموم افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به سهم نیم‌درصد شهرداری‌ها، گفت: مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و معاونین وی و شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه فرهنگی خوبی دارند و تاکنون همکاری‌های خوبی با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی به منظور توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته‌اند.
قربانی افزود: مشکلات روشنایی کتابخانه مرکزی با همکاری شهرداری یاسوج برطرف شد.


کد مطلب: 91280

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/91280/تجهیز-کتابخانه-دولت-آباد-یاسوج-اعتبار-۶۱۰-میلیون-ریال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1