کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمادگی شهرستان دنا در استقبال از شهدای گمنام

3 اسفند 1393 ساعت 9:10


فرماندار شهرستان دنا از آمادگی این شهرستان برای میزبانی دو شهید گمنام از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از سی‌سخت، صبح امروز جلسه‌ای در دفتر امام جمعه شهر پاتاوه با حضور فرماندار شهرستان دنا و مسئولان شهرستانی به منظور هماهنگی‌های لازم برای تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام برگزار شد.
SHOHADA
علی‌تاج امیری فرماندار شهرستان دنا در این نشست با بیان اینکه شهدا به ملت ایران استقلال و آزادگی بخشیدند، اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهر پاتاوه از توابع شهرستان دنا میزبان دو تن از شهدای هشت سال جنگ حق علیه باطل است.
تاج‌امیری از آمادگی کامل شهرستان دنا در استقبال از شهدای گمنام خبر داد و افزود: پیشرفت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، عمرانی و آبادانی، پزشکی و هسته‌ای به برکت خون شهدا اتفاق افتاده است.
این مسئول افزود: وجود این دو شهید گمنام افتخاری برای این منطقه به حساب می‌آید و مردم شهرستان دنا و بخش‌های تابعه با استقبال گسترده خود از شهدا وجود پربرکت آن انسان‌های والا را نعمتی بزرگ برای خود خواهند دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ابران با قدرت‌های جهان، اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که ملت ایران هرگز در مقابل فشارها سرخم نمی‌کند و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال این موضوع را تائید می‌کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان دنا با بیان اینکه شهدا مسیر روشن و درست را ترسیم کرده‌اند، افزود: امروز به برکت حضور معنوی شهیدان آلودگی‌ها و هر گونه دسیسه علیه ملت ایران، نابود می‌شود.
بنابر این گزارش؛ دو تن از شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی ۱۳ اسفند ۹۳ در شهرستان دنا تشییع و خاکسپاری می‌شوند.


کد مطلب: 91259

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/91259/آمادگی-شهرستان-دنا-استقبال-شهدای-گمنام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1