کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر سیاسی زارعی به لوداب /تصاویر

2 اسفند 1393 ساعت 11:58


علی‌اکبر پاک
در اولین روز از آخرین ماه سال ۹۳، سفر دوره‌ای مسوولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسولان شهرستانی از بخش «لوداب بویراحمد» انجام و مردم این بخش به شکل ویژه ای از کارگزاران انقلاب اسلامی استقبال کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سفر غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس متفاوت‌تر از بیقه سفرهای خود به لوداب بود.
در این سفر علاوه بر پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار، ممتاز جهانگیری مدیرکل راه و شهرسازی، فیض‌الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی، اسماعیل یوسفی مدیر برق شهرستان بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی لیدرهای سیاسی زارعی از اصلاح‌طلب اصولگرا حضور داشتند.
شاید در این سفر بخوبی می‌توان دید، زارعی نماینده بویراحمد و دنا جریان اعتدالی که شکل داد، موجب پیروزی وی در مجلس شواری اسلامی شد، بخوبی جواب داده است.
لیدرهای سیاسی زارعی در سفر لوداب از خلیل پاراد اصلاح‌طلب تا میرزا جهانبین خوش‌فکر و حاج پیروزه اصولگرا او را همراهی کردند.
این لیدرهای سیاسی متعقد بودند که انتظار ما از زارعی در لوداب توسعه و پیشرفت بوده و امروز در بین مردم روسفید هستیم، و جا دارد از خدمات نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در عمران و آبادانی بخش لوداب تقدیر و تشکر کنیم.
بنابر گفته‌ها زارعی در بخش‌ها و شهرستان‌ها جریان خود را حفظ کرده‌است و جز تنها نمایندگانی است که ریزش کمی در بین لیدرهای سیاسی خود دارد.
نماینده دو شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شاید کم‌تر کار سیاسی کرده و بیشتر به فکر رفع محرومیت و توسعه عمران آبادانی بوده ولی هیچ‌ گاه یاران سیاسی خود را فراموش نکرده و همواره با مشورت با آنها در رفع محرومیت مناطق تلاش کرده.
دیدارهای چهره به چهره و پاسخگویی صمیمانه مسوولان استانی و شهرستانی از نکات زیبای این سفر است.
تجمع‌های مردمی زیبایی‌های دو چندانی به این سفر داده بود.
شهرستان شدن بخش «لوداب» از مهمترین خواسته‌های استقبال کنندگان از مسوولان محلی بویژه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس بود که غلام‌محمد زارعی این موضوع را در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد از معاون سیاسی وزیر کشور خواست.
آب، برق، گاز، کشاورزی، گردشگری، اشتغال و پروژه‌های عمرانی از مطالبات عمومی مردم مناطق لوداب بود.
تونل دوم‌ محور پاتاوه-دهدشت تا پایان بهار ۹۴ خبر داد و گفت: بازگشایی این تونل گامی موثر در رفع محرومیت‌های لوداب است.
کلنگ‌زنی فاز چهارم مجتمع آبرسانی لوداب با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد انجام گرفت و سالن ورزشی لوداب همچنین افتتاح شد.
تصویب ۲٫۵ میلیارد تومان برای توسعه و اصلاح شبکه معابر منطقه لوداب و افتتاح رسمی آزمایشگاه مرکزی منطقه چین با اعتبار ۸۰ میلیون تومانی از دیگر موضوعات این سفر بود.
IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۱۳۰۷ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۱۴۲۰ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۲۱۲۶ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۲۲۰۹ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۳۲۰۹ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۲۴۴۲ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۳۰۳۱ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۱۳۰۲۹ IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۲۵۴۲۹


کد مطلب: 91115

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/91115/سفر-سیاسی-زارعی-لوداب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1