کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رفتار ناپسند تماشاچیان به تیم هندبال گچساران ضربه زد

28 بهمن 1393 ساعت 10:14


مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: تماشاچیان تیم هندبال نفت و گاز گچساران با مشکلاتی که در زمان برگزاری بازی برای تیم مقابل به وجود آوردند ضربات جبران ناپذیری به ما وارد کردند.
کی‌خواه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران خوب درخشیده بود و به گفته برخی کارشناسان با یک پدیده تبدیل شده بود.
وی اظهار کرد: تماشاچیان تیم هندبال نفت و گاز گچساران با مشکلاتی که درزمان برگزاری بازی برای تیم مقابل به وجود آوردند ضربات جبران ناپذیری به ما وارد کردند.
مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بنا نبود که این بازی را مقابل ثامن الحجج مشهد ببریم ولی اگر تماشاچیان از تیم حمایت می کردند ما می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم.
کی خواه عنوان کرد: تماشاچیان بی مورد آب به درون زمین ریختند و مشکلاتی را برای تیم حریف به وجود آوردند که تمام این کارها باعث از بین رفتن کیفیت کار تیم شد و وقت مارا از بین برد ما می توانستیم همانطور که در نیمه اول خوب بازی کرده بودیم در نیمه دوم هم با کیفیت بهتری بازی کرده و با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم.
وی ادامه داد: برای وجهه ما و شهرستان گچساران این گونه رفتار ناپسند از تماشاچیان اصلا مناسب نیست.
مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تیم ما باید جزو پنج تا ۶ تیم برتر قرار داشته باشد.
کی خواه اضافه کرد: با وجود پتانسیل خوب تیم نفت و گاز ما هیچ گونه بازیکن تیم ملی در ترکیب خود نداریم اما با وجود این همه استعداد می تئوانستند از بازیکنان ما نیز برای اردوی تیم ملی دعوت کنند.


کد مطلب: 90364

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/90364/رفتار-ناپسند-تماشاچیان-تیم-هندبال-گچساران-ضربه-زد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1