کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهدا به سرکشی مسئولان از خانواده‌هایشان نیازی ندارند

26 بهمن 1393 ساعت 20:43


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دهه مبارک فجرفرصت مناسبی برای اشنایی نسل جوان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی انقلاب رویداد بزرگ در تاریخ ایران است که در این دهه نیزتلاش‌های خوبی صورت گرفته است.
قدرت‌الله ویسی گفت: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی در برگزاری جشن شکوهمند دهه مبارک فجر نقش ارزنده‌ای داشته به طوری که با برگزاری چندین جشن بزرگ روستایی و عشایری درا ین طمینه فعالیت‌های خوبی داشته است.شهدا ویسی]
وی به برگزاری جشن انقلاب با حضور خانواده‌های کارکنان جهاد کشاورزی اشاره کرد و توضیح داد: در این جشن از فرزندان ممتاز دانش‌آموز و دانشگاهی همکاران و همچنین خانواده‌های معظم شهدای سازمان تجلیل به عمل امد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا جزو سرمایه‌های زنده و جاودانه ملت و نظام اسلامی هستند، افزود: باید ایثارگری، فداکاری و رشادت شهدا و خانواده‌های آنان را پاس بداریم تا روح فداکاری، وفاداری وایثار به عنوان یک ارزش در جامعه اسلامی ما، حفظ و ماندگار باشند.
وی ادامه داد: امنیت، آسایش وسربلندی امروز کشور مرهون و مدیون خون‌هایی است که عزت‌مندانه و فداکارانه بر زمین ریخته شد تا پرچم اسلام همچنان بر فراز قله مقاومت و سربلندی به اهتزاز درآید.
ویسی بیان کرد: هرگاه سخن از انقلاب و آرمان و ارزش‌های آن می‌شود ناخودآگاه تصویر پر ابهت و عزت‌آفرین شهدا در ذهن پدید می‌آید.
این مسئول در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های بازدید و سرکشی این سازمان از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ابراز داشت: خانوادهای معزز شهدا نیازی به سرکشی ما مسئولین ندارند و ان ما مسئولان هستیم که برای سعادت خود نیازمند به حضور در منازل خانواد‌های شهدا و رسیدگی به مشکلات آنان را داریم.
وی یادآور شد: سرکشی و دیدار مستمر با جامعه بزرگ ایثارگری و خانواده‌های شهیدان، وظیفه ذاتی و رسالت سازمان است که ما در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
ویسی برخی برنامه‌های این حوزه را شامل رسیدگی و پیگیری امور مادی و معنوی ایثارگران، مشکلات معیشتی، احکام حقوقی وامور اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران برشمرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تجلیل و تکریم ایثارگران از طریق یادواره شهدا، اردوها، سفرهای زیارتی و سیاحتی و جشنوارها و همچنین تهیه وتدوین تاریخ وقایع جنگ، خاطرات مکتوب، مصاحبه با فرماندهان سنگرسازان بی سنگر و همرزمان را از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت اعلام کرد.
وی تأکید کرد: به خانواده گرانقدر ایثارگران و شهدا اطمینان می دهیم که هر آنچه در توان داریم در خدمت این خانوادها باشیم و هرگز قدمی و قلمی کو تاهی نکنیم چرا که بر همه ما مسئولان و آحاد جامعه واجب است تا مراقب باشیم جایگاه رفیع شهدا و خانوادهایآانان حفظ شود.


کد مطلب: 89984

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/89984/شهدا-سرکشی-مسئولان-خانواده-هایشان-نیازی-ندارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1