کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهانگیری: آقای پناهی مستندات خود را ارائه دهند

26 بهمن 1393 ساعت 3:22


۱۳ مصلی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت و ساز است که نظارت بر روند آنها ضروری است.
بر پروژه‌ها نظارت شود
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ۱۳ مصلی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است که از این تعداد تاکنون هیچ‌کدام از مصلی‌ها کار ساخت و ساز آنها به اتمام نرسیده است و همین مسئله گلایه ائمه جمعه این استان را به دنبال داشت.pnahi vjahangire
بنا به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ میلیارد ریال به مصلاهای شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت و ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مصلاهای کهگیلویه و بویراحمد تاکنون هزینه شده و ۱۷۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل این مکان‌های فرهنگی لازم است.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهر باشت در گفت‌وگویی اظهار کرد: مصلی شهر باشت به مساحث ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال ساخت است که به دلیل کمبود اعتبار با مشکلاتی روبرو شد و هنوز بخش‌های از این مصلی از جمله؛ سرویس بهداشتی، وضوخانه و برخی از کارهای جزئی آن مانده است.
ضرورت ورود بازرسی به قضیه مصلی گچساران
حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد نیز با انتقاد از وضعیت نامناسب مصلی شهر گچساران، از دیوان عدالت اداری و بازرسی خواست تا به قضیه مصلی گچساران ورود پیدا کند و اظهار کرد: مدیرکل راه‌ و شهرسازی در دفتر امام جمعه گچساران اعتراف کرد که بودجه مصلی را جابجا می‌کند و لذا از دیوان عدالت اداری و سازمان بازرسی خواست تا به این قضیه ورود پیدا کند.
پناهی تصریح کرد: سال گذشته بودجه مصلی گچساران یک میلیارد تومان و امسال ۹۰۰ میلیون تومان بود و مشخص نیست این پول در کجا مصرف می‌شود.
وی بیان کرد: آیا کار درستی است که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پول مصلی شهر گچساران را جای دیگری خرج کرد.
رئیس شورای سیاست گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ورود سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری به دلیل جلوگیری از جابجایی پول پروژه‌ها ضرورت دارد.
با این وجود پیشرفت  فیزیکی مصلاهای شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد شتاب چندانی ندارند.
آقای پناهی مدارک خود را ارائه دهید
ممتاز جهانگیری مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان اخیر حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مگر امکان دارد پول یک پروژه را جای دیگری خرج کرد.
جهانگیری در ادامه اظهارات خود، تصریح کرد: آن چیزی را که شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب کرده است، جای دیگر خرج یا جابجا نمی‌شود.
وی از رئیس شورای سیاست‌گذاری خواست تا مدارک و مستندات خود را ارائه کند و ادامه داد: قبلاً هم اینگونه اظهاراتی صورت گرفت و ما با مستندات جواب دادیم، کسانی که در این زمینه صحبت دارند، مستندات خود را ارائه بدهند.
جهانگیری تاکید کرد: رئیس محترم شورای سیاست‌گذاری لطف کنند، مستندات خود را ارائه بدهند، در یک اداره‌ای یک برگ کاغذ باید با سند جابجا شود، چطور ممکن است پول پروژه‌ای را جابجا و در جای دیگری هزینه شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما هیچ پولی را جابجا نکردیم، باید از ایشان سئوال کرد مستندات‌شان را در این زمینه چه چیزی است.
وی افزود: نمی‌شود با بیان اینکه من مطلع هستم، اینگونه صحبت‌ها را کرد.
بنابراین نظارت بر ساخت و ساز ۱۳ مصلی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد لازم و ضروری است.


کد مطلب: 89733

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/89733/جهانگیری-آقای-پناهی-مستندات-خود-ارائه-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1