کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با وجود تاجگردون؛ گچساران در پایتخت مشکلی ندارد

24 بهمن 1393 ساعت 21:30


IMG_9583
معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه سفر به شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:هدف از سفرش به گچساران آشنایی از نزدیک با مشکلات و کمبودها و مسائل مردم می باشد
حجت السلام مجید انصاری تصریح کرد:این شهرستان با داشتن دکتر تاجگردون که رئیس کمیسیون  برنامه وبودجه و هم رئیس کمیسیون تلفیق مجلس و از چهره های ملی و شناخته شده کشور می باشد از جهت پی گیری مشکلات مردم در پایتخت مشکل خاصی ندارد.
وی با اشاره به اینکه در این سفر مسائل و پیشنهادات این استان و شهرستان را به دولت منعکس و مطرح خواهم کرد افزود:شهرستان گچساران قدمت دیرینه و نقش ارزنده ای در اقتصاد کشور داشته ودارد اما متاسفانه متناسب با جایگاهش در کشور هنوز توسعه نیافته و از محرومیت های زیادی رنج می برد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در ۲سال اخیر تحرکات خوبی شروع شده، عنوان کرد:امیدواریم این تحرکات شتاب بیشتری به خود بگیرد تا حداقل بخشی از حقوق حقه مردم گچساران در غالب طرحهای عمرانی و سایر مصوبات انجام شود.
انصاری در پایان از سفر رئیس جمهور در سال آینده به این استان خبر داد و گفت:به استاندار و مدیران اعلام شده که پیش بینی لازم جهت سفر رئیس جمهور را انجام داده که در آن سفر دولت تصمیمات بهتر وجدی تری برای این استان بگیرد.
 


کد مطلب: 89450

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/89450/وجود-تاجگردون-گچساران-پایتخت-مشکلی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1