کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار به معاونش کارت زرد بدهد

22 بهمن 1393 ساعت 2:08


همایش جوان، تدبیر و امید با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج برگزار شد، این همایش با حاشیه‌های و نکات مهمی روبرو بود که در پی می‌آید.
همایش جوان، تدبیر و امید در دانشگاه یاسوج برگزار شد
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این همایش با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حوزه استانداری، مدیرکل روابط عمومی، مشاورین استاندار در امور جوانان و رسانه، روسای دانشگاه‌های استان و برخی از مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
HMAISH_JAVAN_tadbir (19)
ساعتی شادی و نشاط در بین دانشجویان
به گزارش کبنانیوز، در این مراسم برنامه‌های متنوع و شادی از جمله موسیقی‌های محلی، سنتی، شعرخوانی، و طنز اجرا شد، دانشجویان حاضر در این همایش با موسیقی‌ها همراهی می‌کردند و ساعاتی شاد را گذراندند.
 جوانان دیگر به مسائل ضد توسعه ورود پیدا نمی‌کنند
HMAISH_JAVAN_tadbir (36)
*جواد یزدان‌پناه مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور جوانان در این همایش با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مسائل قومی، جناحی و باندبازی سال‌ها به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضربه زده است، نسل امروز این دیار دیگر حاضر نیست به چنین مسائلی ورود پیدا کنند.
یزدان‌پناه با بیان اینکه جوانان از رویه دولت اعتدال حمایت قاطع می‌کنند، تصریح کرد: جوانان کهگیلویه و بویراحمد مدیران بومی را تنها نخواهند گذاشت و باید فارغ از خط‌کشی‌های سیاسی به دنبال توسعه استان باشیم.
طنز پنالتی استاندار، نماینده و معاون استاندار
HMAISH_JAVAN_tadbir (12)
رضایی شاعری از استان کهگیلویه و بویراحمد بود که به این همایش دعوت شد و شاعری را در وصف دولت تدبیر و امید و دهه فجر قرائت کرد، وی همچنین پنالتی زدن استاندار کهگیلویه و بویراحمد و غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در افتتاح سالن چند منظور دانش‌آموزی یاسوج را مورد طنز قرار داد.
این شاعر طنزپرداز در ادامه از استاندار خواست تا به نوروزی معاونش به دلیل گل به دولت(مدیرکل نوسازی) کارت زرد بدهد، وی علت برخورد توپ استاندار به تیرک را نزدن گل به خودی توجیح کرد.
 
دروازه‌بان محرابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بود. این طنزپرداز به شوت نیک‌اقبالی هم اشاره کرد.
تک‌خوانی یا همخوانی
HMAISH_JAVAN_tadbir (24)
*گروه سرود همخوانی جوانان شهر سی‌سخت برای اجرا به روی صحن آمدند، البته این گروه بر خلاف تبلیغ همخوانی، تک‌خوانی کردند.
 توصیف استاندار از آرمان‌های انقلاب و دولت تدبیر و امید
HMAISH_JAVAN_tadbir (40)
*مجری برنامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد را برای سخنرانی دعوت کرد، موسی خادمی در این نشست به جایگاه انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید نزدیکترین دولت به آرمان‌های انقلاب است.
خادمی این دولت را دولت عقلانیت، خرد جمعی و دارای روحیه اعتدال معرفی کرد و گفت: در این دولت از تصمیمات احساسی و شتاب زده خبری نیست،
وی افزود: در این دولت بر شکاف‌ها تاکید نمی‌شود بلکه بیشتر اشتراک‌های مورد نظر است و بیشتر به فکر فتح قله‌ها هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به کارآمدی نظام اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی در بحث اقتصادی حرف زیادی دارد ولی عملکرد در این زمینه ضعیف بوده است و مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مسئله اقتصاد را هدف قرار داده است.
خادمی گفت: این دولت روش و هدف را مهم‌ می‌داند و برای رسیدن حاضر به انجام هر کاری نیست.
وی دامن زدن دولت یازدهم بر اشتراک‌های انقلاب و نظام را از ویژگی‌های این دولت عنوان کرد.
نماینده‌ای که همیشه از راه می‌رسد
HMAISH_JAVAN_tadbir (39)
* غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد سومین سخنران این همایش بود که مجری برنامه در وصف او گفت: هر موقع آقای زارعی از راه می‌رسد از بین مردم و یا اهالی روستای از توابع بویراحمد و دنا می‌آید.
تقوی مجری برنامه افزود: زارعی هر وقت به شبکه دنا آمده، تازه از راه روستا رسیده است.
زارعی: قفل کردن کشور خیال واهی دشمن است
به گزارش کبنا، نماینده بویراحمد و دنا انقلاب اسلامی را قدرت منطقه‌ای معرفی کرد و گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و جوانان این مرز و بوم، کشور اسلامی ایران مرزهای علمی، هسته‌ای و سایر عرصه‌ها را درنوردیده است.
زارعی به غفلت دشمنان ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد: آنان فکر می‌کنند وقتی سینه‌های دانشمندان هسته‌ای ایران را به گلوله ببندند، کشور قفل خواهد کرد، ولی الان شاهد هستیم با تلاش شبانه‌روزی جوانان دانشگاهی موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.
وی پرتاب ماهواره فجر را به فضا از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز جایگاه علمی ایران در دنیا ستودنی است.
HMAISH_JAVAN_tadbir (28)
* کلیپی از خدمات انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش گذاشته شد، در این کلیپ تصاویری از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده بویراحمد و دنا در حین افتتاح پروژه‌ها به نمایش درآمد، همچنین بخشی از صحبت‌های روحانی رئیس جمهور ایران پخش گردید.
به گزارش کبنانیوز، بعد از اتمام این همایش یکی از حاضرین به کلیپ همایش جوان، تدبیر و امید اعتراض کرد و آن را تبلیغاتی می‌دانست.
یکی از دانشجویان که معمولاً در تمام جلسات می‌خواهد صحبت کند، وقت برای حرف زدن خواست که به او گفتند؛ جلسه پرسش و پاسخ نیست اما در پایان همایش استاندار کهگیلویه و بویراحمد حرف دانشجویان را شنید و پاسخ‌های به آنها داد.


کد مطلب: 89112

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/89112/استاندار-معاونش-کارت-زرد-بدهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1