کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انفصال خدمت برخی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

21 بهمن 1393 ساعت 9:21


شایعاتی مبنی بر انفصال خدمت برخی از مسئولان سابق شهرداری یاسوج، مدیران کل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت گذشته، سازمان همیاری شهرداری‌ها در سطح شهر دهان به دهان می‌چرخد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این در حالی است که محمدعلی جاوید شهردار فعلی یاسوج در مصاحبه خبری خود با خبرنگاران از معاملاتی در شهرداری یاسوج پرده برداشت که وی قصد ورود به آنها را نداشت.

جاوید در گفت‌‎‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در املاک شهرداری ابهاماتی وجود دارد، افزود: در هر دستگاه و یا اداره‌ای دو سریدار که بخواهند جابجا یا تغییر کنند وسایلی که از قبل تحویل گرفتند طی رسید یا نامه‌ای با هم رد و بدل می‌کنند و در اینجا شهردار شهر بزرگی تغییر می‌کند و در این نقل و انتقالات کاغذی هم رد و بدل نشده و اشکال کار اینجا است.
وی ادامه داد: مسئولان نقل و انتقالات و املاک شهرداری یاسوج را ملزم کردیم تا تمام املاک شهرداری را شناسنامه‌دار و سنددار کنند و در نقل و انتقالات بعدی املاک شهرداری مشخص است، البته در گذشته معاملاتی در شهرداری یاسوج انجام گرفته که شاید در برخی از آنها شهرداری هم متضرر شده و قصد ورود به آن را نداریم.

جاوید همچنین از تشکیل کمیسیون توافقات در شهرداری یاسوج خبر داد که در آن تخلفات زیادی شده است.

به گزارش کبنا، خرید و فروش پیاده‌روهای شهر یاسوج طرف دیگر قضیه است که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد روی آن دست گذاشته‌اند.

همچنین در سازمان همیاری و شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تخلفاتی از برخی مسئولان سابق این سازمان سرزده است که برخی از سخن‌ها از حکم انفصال خدمت آنها خبر می‌دهد.

کبنانیوز خبرهای تکمیلی در این خصوص را به زودی با تمام جزئیات منتشر خواهد کرد.



کد مطلب: 88492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/88492/انفصال-خدمت-برخی-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1