کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان قلعه‌رئیسی

19 بهمن 1393 ساعت 21:42




با حضور مقامات استانی و شهرستانی نمایندگی ورزش و جوانان در قلعه‌رئیسی افتتاح شد.


 
 عصر امروز با حضور فرماندار کهگیلویه، مدیرکل ورزش و جوانان استان، بخشدار و مدیر ورزش و جوانان شهرستان نمایندگی ورزش و جوانان شهر قلعه‌رئیسی افتتاح شد.
سیدکرامت کریمی در حاشیه این مراسم گفت: برنامه های ایام‌الله دهه فجر بستر مناسبی برای تقویت روحیه خودباوری ملت ایران و فرصت مناسبی جهت تبیین و انعکاس پیشرفت های به دست آمده در طول ۳۶ سال انقلاب اسلامی است.

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) توانست قدرت شیعه در جهان را به آن برگرداند و امروز این قدرت در منطقه برای دوست‌داران مایه امید و برای دشمنان ناامیدی به همراه دارد.

وی افزود: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است و باید بیش از همه برای جوانان و نوجوانان در راستای بصیرت‌افزایی آنان تبیین شود.

کریمی با بیان اینکه دهه فجر نماد عزت و اقتدار ملی و مبارزه علیه ظالم است، ابراز داشت: امام راحل برای پیروزی و سربلندی این انقلاب و اسلام سختی های فراوان را کشیدند و در تبعیدها و بدترین شرایط از آرمان انقلاب اسلامی خود عقب ننشسته و محکم به روی پای خود در مقابل دشمنان و نظام طاغوت ایستادگی کردند.

فرماندار کهگیلویه افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان در قلعه‌رئیسی را باعث پیشرفت ورزشی این منطقه دانست و گفت: یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید زدودن چهره فقر از جامعه است و چاروسا از ظرفیت‌های بالایی در حوزه ورزش برخوردار است که شکوفایی بیش از پیش این استعدادها داشتن امکانات و تجهیزات لازم است که نیاز بود چنین اداره‌ای در آن افتتاح شود.

 


 


 



کد مطلب: 88248

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/88248/افتتاح-نمایندگی-ورزش-جوانان-قلعه-رئیسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1