کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی در بهبهان به دنبال رفع مشکل برق بهمئی

18 بهمن 1393 ساعت 18:59


استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
تلاش برای رفع مشکلات برق دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش مسئولان برای رفع مشکلات برق دو استان خوزستان و این استان خبر داد.
سید موسی خادمی بعد از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از ترانس دوم پست برق موقت ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار کرد: از زحمات و همت عالی مسئولان متعهد شرکت برق منطقه‌ای خوزستان که با تلاش‌های شبانه‌روزی به‌ویژه در رفع مشکلات موجود معارضان و تملک زمین مورد نیاز این پست و خط برق، توانستند این پروژه را به ثمر برسانند تشکر کرده و امیدوارم همیشه این عزیزان در راه خدمت به مردم موفق باشند.
وی ادامه داد: امید است با احداث خط و پست برق دائم ۱۳۲ کیلو ولت بهمئی مشکلات شبکه برق این شهرستان به کلی حل شود.khadmi
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راه اندازی و بهره برداری از پست موقت و دائم در این مناطق هدیه کوچکی از سوی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در صنعت برق به مردم خوب ولایتمدار این خطه است.
، به مناسبت دهه مبارک فجر، در مراسمی با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد، بزرگواری نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، حجت‌الاسلام سیادت امام جمعه شهرستان لیکک، دلشاد فرماندار شهرستان بهمئی، زیبایی‌فر معاون طرح‌های توسعه، قنواتی سرپرست معاونت بهره‌برداری، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و جمعی از مسئولان استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، ترانس دوم پست موقت ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان وارد مدار شد.
بهره‌برداری از ترانس دوم پست برق بهمئی در بهبهان
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان، ترانس دوم پست برق ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان به بهره‌برداری رسید.
، به مناسبت دهه مبارک فجر، بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد، بزرگواری نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، حجت‌الاسلام سیادت امام جمعه شهرستان لیکک، دلشاد فرماندار شهرستان بهمئی، زیبایی‌فر معاون طرح‌های توسعه، قنواتی سرپرست معاونت بهره‌برداری، مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و جمعی از مسئولان استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، ترانس دوم پست موقت ۳۳/۱۳۲ کیلوولت بهمئی در شهرستان بهبهان وارد مدار شد.
معاون طرح‌های توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این مراسم، پس از ارائه گزارشی از مراحل انجام پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان متولی تامین برق مطمئن و پایدار جهت همه مشترکان در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است، افزایش سطح امید و رضایت مردم هر دو استان از اهمیت ویژه‌ای برای تمام مسئولان و دست اندرکاران صنعت برق برخوردار است.
مهدی زیبایی‌فر افزود: در همین راستا و براساس مطالعات کارشناسی و نیازسنجی دوره‌ای صورت گرفته توسط کمیته‌های فنی و تخصصی این شرکت، پس از تشخیص ضرورت ایجاد پست برق در این منطقه، این پروژه با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع و ایجاد ظرفیت جدید برای تامین برق مشترکان جدید خانگی و صنعتی شهرستان بهمئی، رفع مشکلات شبکه برق در این منطقه و افزایش سطح رضایتمندی ساکنان این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: نصب و راه اندازی یک دستگاه ترانس ۳۳/۱۳۲ کیلوولت از مشخصات این پروژه بوده که با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال آماده و به بهره برداری رسید.
زیبایی‌فر در ادامه با اعلام انجام مراحل ساخت پست دائم در این منطقه در حال حاضر گفت: هزینه احداث خط و پست دائم ۱۳۲ کیلوولت بهمئی حدود ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
معاون طرح‌های توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پست در تابستان سال آینده ضریب اطمینان تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی شهرستان بهمئی افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: همه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت اکثریت تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه توسط شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.
زیبایی‌فر عنوان کرد: در همین راستا پروژه‌های دیگری نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در حال انجام است که در آینده نزدیک نیز پست برق ساران آماده بهره برداری و وارد مدار خواهد شد.
 


کد مطلب: 87968

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/87968/خادمی-بهبهان-دنبال-رفع-مشکل-برق-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1